Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно компресор (supercharger)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно компресор (supercharger)

    Привет,случи ми се да попадна на едно предване, в което ставаше дума за поставяне на компресор на обикновен двигател. Мнението на специалистите според предаването е, че просто се поставя компресора и двигателя е готов за каране. От многобройните тунинг проекти в тунинг секцията знам, че при поставяне на турбо (charger) трябва да се разреди компресията на двигателя както и една камара допълнителни подобрения. Същото ли е положението при компресорите или предаването нарочно подвежда казвайки, че не се правят никакви промени по стоковия двигател (естествено смяната на инжекторите е задължителна)? Досега не съм срещал проект с поставянето на компресор (само такива отнасящи се за турбо), та затова ми е интересно да питам. Иначе в Дания има фирма, която произвежда компресори и във фирмената им таблица е включено Фиат Пунто, което е 1,4 и от 95 коня се превръща в 145.Надявам се да се включат хора с повече познания от мен.Поздрави
    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

    #2
    Re: Въпрос относно компресор (supercharger)

    dvoinikat написа:
    Привет,случи ми се да попадна на едно предване, в което ставаше дума за поставяне на компресор на обикновен двигател. Мнението на специалистите според предаването е, че просто се поставя компресора и двигателя е готов за каране. От многобройните тунинг проекти в тунинг секцията знам, че при поставяне на турбо (charger) трябва да се разреди компресията на двигателя както и една камара допълнителни подобрения. Същото ли е положението при компресорите или предаването нарочно подвежда казвайки, че не се правят никакви промени по стоковия двигател (естествено смяната на инжекторите е задължителна)? Досега не съм срещал проект с поставянето на компресор (само такива отнасящи се за турбо), та затова ми е интересно да питам. Иначе в Дания има фирма, която произвежда компресори и във фирмената им таблица е включено Фиат Пунто, което е 1,4 и от 95 коня се превръща в 145.Надявам се да се включат хора с повече познания от мен.Поздрави
    Аз също го гледах и ще ми е интересно да науча повече за това.

    Коментар


      #3
      Няма разлика, каквото правиш за турбо това правиш и за компресор.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Само си спестяваш интеркулера.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          Мда, но си мисля, че дори кулера не се спестява... И него го има в схемите.
          Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

          Коментар

          Working...
          X