Предварително се извинявам за тъпия въпрос, обаче : има ли нещо общо мазането на двигателя с въпросните полуоски, и ако от семерингите сълзи масло, това моторното масло ли е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за полуоските
Collapse
X
-
Еми то все пак беше интересно за каква кола говорим де, ама при типо/темпра е направено така че има маншон в който вместо да е затегната полуоската тя там лагерува, и съответно лагерчето което е в маншона си има някакво семерингче, ама то се сменя с лагерчето. Така че можеби това лагерче е сдало багажа, а относно маслото то си е маслото от скоростната кутия(трансмисионно масло, трябва да мирише на чесън), ако не мирише на чесън да не се окаже теча от друго място.....Все пак трябва да се огледа внимателноСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:Еми то все пак беше интересно за каква кола говорим де, ама при типо/темпра е направено така че има маншон в който вместо да е затегната полуоската тя там лагерува, и съответно лагерчето което е в маншона си има някакво семерингче, ама то се сменя с лагерчето. Така че можеби това лагерче е сдало багажа, а относно маслото то си е маслото от скоростната кутия(трансмисионно масло, трябва да мирише на чесън), ако не мирише на чесън да не се окаже теча от друго място.....Все пак трябва да се огледа внимателноSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ужас, разкрихте ме ,става дума за ..... голф-3 ... срам, срам ... той е на майка ми, а аз като технически УЖ по-грамотно лице му бера гайлето. закарах я на майстор (той смени и маслото на двигателя, както и гумичките на клапаните -- гореше масло) и , според когото няма проблем --- в скор. кутия си имало достатъчно масло, можело да е отдругаде ... да се измие двигателя на пароструйка .. да се кара и да се наблюдава откъде капе.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар