Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как да извадя водачите на скоростната кутия на брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как да извадя водачите на скоростната кутия на брава 1.6

    някакви идей ? че немога да разделя двата корпуса и да извадя зъбчатките

    #2
    Re: как да извадя водачите на скоростната кутия на брава 1.6

    nedialk00 написа:
    някакви идей ? че немога да разделя двата корпуса и да извадя зъбчатките
    До колкото помня, пречката беше в това, че един от валовете вътре в кутията има лагери-по един в двeте черупки.Не съм 100% сигурен, понеже се мъчих около 10 мин. да я отворя културно, но не пожела да отпусне повече от 3см. и накрая я изпуснах 6-7 пъти от 2 метра на асфалта и се оправи работата :D(исках да отделя алуминия)

    Коментар


      #3
      Re: как да извадя водачите на скоростната кутия на брава 1.6

      lithrone написа:
      nedialk00 написа:
      някакви идей ? че немога да разделя двата корпуса и да извадя зъбчатките
      До колкото помня, пречката беше в това, че един от валовете вътре в кутията има лагери. По един в двeте черупки.Не съм 100% сигурен, понеже се мъчих около 10 мин. да я отворя културно и накрая я изпуснах 6-7 пъти от 2 метра на асфалта и се оправи работата :D(исках да отделя алуминия)
      Не е запирала от лагерите,те не се набиват с голямо усилие с леглата,а на валовете,от леглата излизат сравнително лесно.Не съм разглобявал или дори оглеждал кутията на бравото,кое наричаш водач?Даи някоя снимка,а междувременно виж ако имаш книга за колата описан ли е вътре реда на разглобяване.Имам тема за ремонта на кутията на типото,където съм описал как става там,а има и съвети и снимки от колеги.Потърси я,ако има нещо общо между кутиите.
      Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

      Коментар


        #4
        пробвай да развиеш гайката на 5-та скорот и да махнеш синхронизатора и зегерката и ще излезе. просто лагера ляга отвън на кожуха със скоба и леко почукване ще се отвори. просто трябва да преодолееш лагена който е на първичния вал

        Коментар


          #5
          JacK`DanielS написа:
          пробвай да развиеш гайката на 5-та скорот и да махнеш синхронизатора и зегерката и ще излезе. просто лагера ляга отвън на кожуха със скоба и леко почукване ще се отвори. просто трябва да преодолееш лагена който е на първичния вал
          Е то това ако не го е направил никога няма да я отвори.Оттам това с почукването определено работи.При мен изкаше малко да си поиграе човек после докато изнише тънката част от кожуха,но се получава.
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #6
            е да, 5тата е махната, то няма как да не я махна, сега съм на момента в който е отворена на 3 санта и неиска повече, а не искам да чупя корпуса, утре ще се мъча пак, ще кача снимки после

            Коментар


              #7
              разбрахме се със скоростната кутия :D махат се шплентовете на двата лагера под зъбчаткитена 5та, и после бой с чука по двата вала и всичко си излиза без проблеми
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Е ти ако не ги беше махнал може би щеше за изнижеш широката част на кожуха и дотам.Успех в ремонта
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #9
                  е то попринцип е учевидно че трябва да махнеш зегерките "щплент" но малко забравихме да споменм но щом си се справил браво... сега идва същинската част хахахах и недей да ругаеш много силно данете чуят комшиите

                  Коментар

                  Working...
                  X