Може на някой да му е от полза При мен клапата беше блокирала в положение в което пуска само външен въздух. Проблема беше че имаше изкъртени два зъба от едното колело вътре, та значи работих по следната схема (подпомогнат от няколко други подобни постове):Махнах жабката - 5-6 видии - маха се за 2 мин. Зад нея се вижда вентилатора който движи въздуха в купето. На него вляво и нагоре "на мнооого терсене място" се намира въпросното моторче (което си е с редуктор и контролер вътре) хванато с три видии, от тях с къса отверка звезда може да се развие само тази която се вижда - за другите е просто невъзможно без да се разглоби сигурно цялото табло - така че тях ги счупих И самото чупене съчо не беше лесно... кано махнах моторчето ко разглобих с помоща на плоска отверка - затворено е с 4-5 пластмасови нита. После вътре още няколко нита за да се отвори редуктора - вътре се оказа че има две счупени зъбчета - махнах ги защото блокираха цялото движение и завъртях така колелото че мястото кадето ги няма зъбите да минава през другото зъбно колело когато механиката е натоварена най малко - в средата на целия ход на клапата. Затворих го и капнах няколко капки секундно лепило за да залепя редуктора, после малко капки и на кутията и го монтирах обратно само с едната развитата видия - хвана добре. Надявам се да съм закрепил положението и да одържи някоя друга година.Може да се внимават следните неща:Като се маха моторчето от кутията има две гумени уплътнения - да не се изгубят. Лоста който ходи кум клапата е с малко странно захващане - без много сила го махнете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как си оправих моторчето на клапата за външния въздух.
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар