Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пръскалките и теч под колата!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с пръскалките и теч под колата!

    Здравейте колеги, от няколко седмици пръскалките за предния прозорец ми се бъзикат и неискат да пръскат, т.е. пръскат, когато си поискат! Днес реших да погледна за какво става на въпрос, оказа се, че тричотката(клапана), която разкроява маркучите за ляво и дясно изпуска. Има дупчица в средата и направо шурти от там, а не минава по маркучите, но до колкото помня така си беше и като купих колата, а тогава си работеха За това става въпрос:Въпросната дупка си я има и на снимката, значи си е така! Но защо изпуска от нея?Имам и още един въпрос, всеки ден се паркирвам на различно място, и все намирам капчици под предницата и немога да ги хвана от какво са. Преди ми течеше от маншона на вътрешното каре, но ги смених и двата и спря. Сега пак тече, и снощи натъмно с фенерче видях да капе от някакъв маркуч, който влиза в радиатора, а туко що забелязах, че и течността(антифриза) ми е намалял. Та най-вероятно си ми тече от него, но капе точно от сглобката, където излиза от казанчето, там е захванато със скоба. Дали се продава въпроснич маркуч и дали ако го сваля и го стегна наново ще стане?Благодаря!
    Lancia Lybra '00 1.8 140hp

    Видеорегистратори

    #2
    На първият въпрос - този клапан се продава и струва няколко лева.Има го почти навсякъде по магазините за части.На вторият - ако тече точно на скобата, свали я и срежи около 10мм от маркучето.След това стегни скобата, но умерено.Най добре си купи и нова скоба - стотинки е.Изобщо като свалиш маркуча ще видиш къде е проблема - скъсан/напукан маркуч или пукнат щуцер на радиатора...П.Ц: Това последното го прави когато поизстине двигателя
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Благодаря за отговора, незнам какво представлява този "щуцер", но щом е на радиатора ще го изключа, тъй като теча е от страната на казанчето Иначе да, за клапанчето знам, че се продава Ще видя за маркуча и ще пиша
      Lancia Lybra '00 1.8 140hp

      Видеорегистратори

      Коментар


        #4
        Клапанчето се отваря с ножче или тънка отвертка,аз изрязах мембранка от латексова ръкавица/може и друг непромокаев и гъвкав материал/ и е готово В магазините тук ме гледаха очудено,може с заявка от АХМ,струва 5лв.
        MAREA WEEKEND 1.8 16V`98
        ex:R19 CHAMADE 1.7`92г.

        Коментар


          #5
          plamenHART написа:
          Клапанчето се отваря с ножче или тънка отвертка,аз изрязах мембранка от латексова ръкавица/може и друг непромокаев и гъвкав материал/ и е готово В магазините тук ме гледаха очудено,може с заявка от АХМ,струва 5лв.
          В допълнение - старото гумено уплътнение, което е било в клапана се е разложило и е поело пътя към пръскалките, запушило ги е и затова пръскат, когато решат. Най-доборото, след като последваш съвета на колегата plamenHART, e да свалиш маркучите които свърззват тройника с пръскалките, да ги продухаш, да свалиш самите пръскалки, да ги почистиш чрез накисване в оцет, циф, доместос (сярна киселина, чеснов сос, майонеза с кисели краставички и каквото още се сетиш), за да се разложи евентуалния котлен камък и разни мръсотии, които са запушили дюзите. След това ще се радваш на мощна струя още с дърпането на лоста. Това в скобите не е сериозно. Уплътнението, което е било в тройника, служи за да задържа водата в маркучите, а не да се връща в казанчето. провери и в магазините за аквариуми - имат същите, но вместо 5 лева, струват 40-50 стотинки.

          Коментар


            #6
            Благодаря много за отговорите!
            Lancia Lybra '00 1.8 140hp

            Видеорегистратори

            Коментар

            Working...
            X