Здравейте, става дума за Браво 1,2 спортинг, проблема е че при спиране да речем на пешеходна пътека оборотите падат до 500 и после се връщат около 900, а по някога оборотите падат направо до 0, след това колата пали от раз. Заради това падане на оборотите я няма хич откъм вървеж, подаваш да кажем на 2-ра(4500-5000 оборота) натискаш съединителя и докато превключиш оборотите вече са паднали доста, пускаш съединителя и тя забива муцуна(висока предавка-ниски обороти). На какво се дължи това според вас, къде да търся проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво 1,2 16v
Collapse
X
-
е ти кво очакваш от това 80hp браво? няма как да варви и да искаш Братовчеда Робарт Бош е виновен да знаеш! 1-во. Свали си дроселовата клапа и я почисти да блесне отвсякаде, така ще оправиш оборотите ! 2-ро. Смени си свещите ако неси го направил (тоя двигател е капризен към свещи ) на 15000 и аут смяна (освен ако неси с иридиеви, те даржат много да кажем 50000км) запалителната уредба е много важна на тоя тип двигател! свещи и кабели неса ли наред варвеж няма и гори като ламя!бях с такъв мотор на Пунтото и бях до развил до такава степен че несе одържаше в пътя чак. италянки под 120 коня неми се опираха. и не само Италянки... Намери си по голяма дроселова клапа обаче за тоя тип като твоя немога да ти кажа от каква кола става. попринцип на пунтото пасна от браво 1.6 и мареа 1.6 голям дросел, регулатор на горивото на 3.5 бара и портване на главата и полиране даже и на всмукателния колектор и колата летеше и най важното! Иридиеви свещи 80лв струваха някаде Денсо и нови кабели и права генерация на 55мм с проходно гърне с мноооооого вата вътре че инъче асвалта се надига
Реклама
Collapse
Коментар