Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стържещ шум при по високи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стържещ шум при по високи обороти

    Забелязах че на новото ми пунто като ускорявам от 1800 оборота нагоре се появява един стържещ шум, звучи малко като разбита демпферна шайба, като изключа от скорост изчезва. Като форсирам мотора пак се чува но чак над 2500 оборота и е по слаб.От какво може да е? Този мотор 1.3 M-JTD има ли демпферна шайба на ремъците?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Демпферната шайба не стърже ! Тя трака в момента на промяна на оборотите, и най-осезаемо се чува когато гасиш ДВГ. Провери си гърнетата и турбината.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Тоя мотор е с верига и е възможно от нея да се чува.
      Marea Weekend HLX Jtd 110

      oO(_)____////____(_)Oo

      Коментар


        #4
        Стърженето се чува и когато карам с около 1000 оборота на първа и се чува в момента когато подавам и връщам газта и се появява на моменти и изчезва. Какво да и проверя на турбината? Гърнетата ги гледах никъде не опират.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Направих едно клипче да чуете звука:Възможно ли е от това че ми е разбит долния заден тампон от към купето и двигателя се клати много лесно да се чува това?http://www.youtube.com/watch?v=1OyKCoY2hzQЧува се един по характерен звук когато е над 2000 оборота.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Никой ли не иска да си каже мнението от какво може да е?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Наистина прилича на звук от ангренажна верига. А като натиснеш съединителя, има ли разлика в звука ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Не същия си е шума. Само като е в движение е някак пулсиращ все едно се чува от нещо въртящо се.Ако е верига какво се сменя? Целия комплект ли или само верига/ обтегач? Има ли опасност да се скъса заради шума?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  По принцип само обтегача се скапва, но може да има и износване във веригата. Трябва да се провери. Опастност да ти създаде проблем има. Не е изключено ако е вече поразтегната, да захапе някой прешлен накриво и ... по-добре я провери.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Като се замислих по-късно по твоя проблем, мисля че може да е някоя ролка на пистовия ремък. На студен ДВГ откачи реммъка и запали без ремък да видиш ще се чува ли този звук без него.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Обтегача на веригата маслен ли е?
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #12
                        Hristian_Aleksiev написа:
                        Обтегача на веригата маслен ли е?
                        Нямам идея, как мога да разбера? В каталога за части гледам че има 2 вида- маслен и с пружина.А иначе проверката на веригата ми се вижда доста трудна- Трябва да се махне единия тампон на мотора понеже капака е под него, после нова гарнитура май трябва да се сложи.Няма ли по лесни начини някакъв ревизионен отвор или нещо подобно?Днес един приятел майстор го погледна, гледа слуша около мотора и каза че нищо му нямало. ама все пак ме човърка нещо, понеже в опел форума за корса с същия мотор пишат че ако веригата се разтегне и не се смени навреме се късала и после сещате се какво става с 16 те клапана и повдигачи.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Ако е маслен, при ниско ниво на маслото, в обтегача не може да се направи достатъчно налягане и веригата не се изпъва както трябва. Ако е с пружина може пружината да е сдала багажа. На колко километра е пунтото че да му се разтегне веригата, не му ли е рано още?
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #14
                            Hristian_Aleksiev написа:
                            Ако е маслен, при ниско ниво на маслото, в обтегача не може да се направи достатъчно налягане и веригата не се изпъва както трябва. Ако е с пружина може пружината да е сдала багажа. На колко километра е пунтото че да му се разтегне веригата, не му ли е рано още?
                            На 240 000 е. А пишат че се сменяла на 200 000. Веригата не би ли следвало да трака на празен ход ако не е опъната?Маслото го смених чисто ново селения wr 5W40, и пак го има същия шум,Мислех си друго- над горната зъбчатка на капака има едно като капаче с болт. Ако е разтегната нали трябва да има луфт спрямо коляновия вал? Ще може ли да познае така?
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              Опита ли това с ремъка ? Може да е обтяжна или паразитна ролка, както и лагер на динамо и кавото още върти този ремък. Просто го свали и запали. За 10-20 секунди нищо няма да му стане.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X