Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за алармата, ОПРАВЕНА, благодаря на всички

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за алармата, ОПРАВЕНА, благодаря на всички

    някой може ли да ми даде схема за това какъв кабел излиза от датчика за отворена/затворена врата и къде се събират, всичките, понеже тези тъпаци дето слагаха алармата ми я вързали към лампата в купето ама тя е със закъснение и сега като се върнем вечер пиу, пиу, пиу, голяма лудницааааа и започнах да се нервирам, ако някой може да удари едно рамо, как да си сменя мястото от къде взема сигнал алармата, казаха ми че има някакво място където сигналите от всички врати се събират към компа (било под задната седалка........), не разбирам много ама вече ходя няколко пъти да се карам с тези тъпаци и вече ми писна, смятам сам да си го оправя.....колата е Темпра ZFA15900007522485
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
    ИТАЛФЕСТ 2007

    #2
    Най-удачно е да намериш платката със закъснението, най-вероятно се намира около самият плафон, или в него по-точно. Между платката за закъснение и всички жици от вратите които влизат е нея (най-вероятно е да са свързани другаде на куп, а не баш при платката) сложи един диод, а жицата към алармата закачи преди диода, т.е към контактите на вратите, а не към платката и готово!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      даде ама къде е това място.....където се събират кабелите от вратите...Някаква схема би ме улеснила много
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        Vladim имаше в предвид, че общия сигнал от вратите, вече събран някъде отива към плафона.Най-вероятно става въпрос за един единствен кабел, който ти върши перфектна работа, ако платката за закъснението е на самия плафон, ако не е ще трябва да я търсиш и да вземеш този общ сигнал преди да влезне в платката. Лошо, е че нямам схема и говоря на изуст.

        Коментар


          #5
          filiar написа:
          Vladim имаше в предвид, че общия сигнал от вратите, вече събран някъде отива към плафона.Най-вероятно става въпрос за един единствен кабел, който ти върши перфектна работа, ако платката за закъснението е на самия плафон, ако не е ще трябва да я търсиш и да вземеш този общ сигнал преди да влезне в платката. Лошо, е че нямам схема и говоря на изуст.
          Да, за същото иде реч. За съжаление и аз със схема не мога да ти помогна...
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            дотук много добре, по принцип това всичкото е ясно, ама някой да знае къде е тази платка дето прави закъснението и къде да го търся този кабел, който влиза в платката.....ще е супер, аз за това питам за схема или някой който знае къде да търся платката или кабела, че то в една кола кабели колкото щеш ...
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              Днес се занимавах точно с алармата. Не ми бяха вързали багажника към нея и всеки можеше да влезне спокойно без да се разпищи. Процедурата по търсене на правилния кабел и при теб ще свърши работа. Отвърташ датчика (прекъсвача) примерно на шофьорската врата. Там са два кабела - единия е черен, който със сигурност е маса, а другия е някакъв друг цвят. При мен беше бяло-червен. Тебе те интересува втория. Само остава да го намериш из снопа с кабели и да вържеш към него проводника от алармата.

              Коментар


                #8
                ето малко снимки, на първата снимка е някакво реле където се събират всички кабели от вратите(доколкото разбрах са сивите с разни лентички, но все пак сивите), и отива един кабел (черен с лилаво, не знам защо излизат два ама единия се качва в плафона и от него алармата взима сигнал за отворена врата) напред към осветлението в купето. Направих и снимка на осветлението в купето.А на снимката на алармата има един зелен кабел който е най отляво той е захванат към кабела(черния с лилавото) който отива в плафона и идва от това реле под задната седалка.
                Прикачени файлове
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #9
                  ето и на осветлението в купето.
                  Прикачени файлове
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #10
                    на някой аларми има 2 кабела за вратите,единият е + другия -,+ мисля че беше фабрично при форд,та може да са използвали + след релето и сам се сещаш какво става след като плафона не ти изгасва веднага,а след времепровери какво идва на този кабел + или -

                    Коментар


                      #11
                      да ама как да взема + от всички кабели които влизат в релето ? те са 4 за 4-те вратиАко някой има някаква схема на предвид как да свържа сивите кабели.....
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        Смело кабела за алармата към някой от сивите, които идват от вратите.

                        Коментар


                          #13
                          A не трябва ли и от 4-те?, иначе ще се задейства само от 1 врата???
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #14
                            ел. схемите ....
                            Код:
                            http://tiporuse2.hit.bg/155.jpghttp://tiporuse2.hit.bg/156.jpghttp://tiporuse2.hit.bg/166.jpghttp://tiporuse2.hit.bg/167.jpg
                            Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                            Коментар


                              #15
                              Добре колеги, тази снимка е разковничето, сега кажете как да вържа алармата. Сивите кабели с от вратите, черния с лилавото отива в плафона, червените сигурно са +, а черния -, как да вържа един кабел(от алармата), за 4 кабела от вратите, няма ли да се омешат. Не съм голям разбирач все пак, бих се зарадвал и от някоя схема, нещо драснато как да ги вържа.......почти решихме задачата може би аутодата би помогнала, но за съжаление я нямам
                              Прикачени файлове
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X