wwalker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висока температура и рязко загряване на дизел.ПОМОЩ!!!
Collapse
X
-
-
wwalker написа:Смяна на термостата няма да ти оправи гарнитурата, както и смяна на гарнитурата няма да ти оправи термостата.Писаха ти вече - смени и термостата, ако не искаш повторение след смяна на гарнитура и евентуално глава.
Коментар
-
dolarcho написа:Ааааааа така, сега вече се разбрахме. То е ясно, че термостата ще се смени, просто никъде в темата не съм видял, че има съвет за смяна сега на термостата за да не се повтори пак същото. В каква последователност е желателно да стане смяната на термостата. Преди или след свалянето на главата?Dido_Lyubenov написа:А термостат смени ли ? Или чак като сдухаш още една гарнтура ще разбереш колко е прав колегата за тоя термостат ?
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:И още нещо капачката на казанчето ако не държи налягане завирането ти е в кърпа вързано!!!Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:А относно пълненето на системата на всички Фиати се прави на студен мотор, развиват се ВСИЧКИ пробки и започва бавно пълнене през казанчето. В момента, в който протече от някоя от пробките плътна струя я завиваш и продължаваш да пълниш и така докато не протече от следващата... и т.н. След това палиш с ОТВОРЕНА капачка и я оставяш да работи докато на включи перката, ако трябва доливаш.
Коментар
-
Не! тук вече нещата са различни, тва трябваше да го кажеш още в началото, че на студена кола бълбука казанчето и фърля вода. Аз разбрах че след като я карате и загрее в задръствания или при натоврване и тогава мята вода. Както и да е, няма смислъл да сменяш термостата сега щом ще се сваля глава, купете си нов и след ремонта при монтажа ще сложат новия, сега за ко да го слагаш само двоина работа. Щон на студен мотор заплена фърля вода и мехури диагнозата е ясна. Тръгнахме в грешна посока от тукПроблема е следния: при запалване на студен мотор колата супер трудно влиза в работна температура(поне по датчика вътре на таблото) и след като загрее някъде до около средата и след каране около 20-40км колата изведнъж започва да прегрява.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
peho написа:То аз като си мисля, в този случай в термостата може и да няма проблем и да си работи коректно.
Коментар
-
Такаааа, нещата са следните. Две пукнатини на 2-ри цилиндър, за мое щастие много малки и подлежат на заварка. Завариха ги момчетата, дават гаранций след това и проби и т.н. Главата вече е на мотора, сменени гарнитури на глава, капак на разп. вал, всмукателна гарн, изпускателна гарн. и ТЕРМОСТАТ. Утре я взимам и ще пиша впечатления след ремонта
Коментар
-
Впечатленията след като взех колата: Добре загрява за дизел, сравнително бързо. Има едно нещо което е малко странно. Някой знае ли защо стрелката на датчика за темп. стой съвсем малко над средата когато колата си се кара нормално в градски или извънградски условия и когато се кара по надолнище с отнета газ темп. пада съвсем малко под средата? иначе колата е супер, тия 75 коня направо как дърпат това купе не е истина.
Коментар
-
Колега, да не те плаша, но редовно си проверявай маслото и следи за индикации на проблем-най-вече: пресечено масло върху пръчката, повишаване нивото на маслото, бели отлагания по капачката на радиатора. От личен опит, не съм оптимист за заварките по главите. Мястото на заварката създава допълнителни напрежения и се получават нови пукнатини, най-често ДО заварката. Най-лошо е ако смеси маслото с антифриза, защото само за няколко десетки километра, ставаш за основен ремонт... Обикновено първо набива масло в охладителната система(поради разликата в наляганията), а при охлаждане при изгасен двигател-обратно. В следващия момент вместо да смазва, започва да износва двигателя. От доста майстори съм чувал, че сместа на маслото с вода, има корозиращо въздействие за двигателя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар