пууууу термостата ти е ужасен http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=19 кои тъп инжинер го сътвори така, гледма Бер е 89 лв, некои колеги праиха некви фатки с термостат от рено 5 изтърбушваха тоя и слагаха оня, ама маи за 1.9 ТДИ незнам за теб същия ли е. И още нещо казваш че за 10 сек работа на перката темп пада и тя спира, тва е другия признък, при един загрял мотор и отворен добр етермостат перката върти поне 30 секунди за да свали температурата щото дебита от ермостата е голям а толкова вода не се охлажда лесно, малкия дебит " помага " на перката бързо да свали темп в радиатора и датчика я изклщчва.Казваш че маркучите са твърди начи капачката е Ок - отпада от заподозрените.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висока температура и рязко загряване на дизел.ПОМОЩ!!!
Collapse
X
-
ако имаш една хермитическа тенжера, водата вътре докато заври всичко е ОК, в момента в които заври а тя завира при повече от 100 градуса, някъде 110-120 незнам точно, повдига клапана и почва да фъщи, да излиза пара от къде се взима тая пара При мотора е същото, термостата не отваря достатъчно и не може да насмогне за охлаждане, вдига се температурата, стрелката ти вече сочи почти 100 градуса, на определени места в главата вече въпреки налягането в системата почва да с еизпарява вода, (начален стадии на завиране) тея изпарени балончета тръгват и търсят наи високата точка, а тва е радиатора и се трупат там, докато станат достатъчно много че да направят въздушен джоб които още повече възпрепятсва охлаждането и завира. Ако пък както казваш не е вдигнала темп а седи на 90 градуса и вие отворите пробката веднага бутате налягането в системата и водата в главата завира всичката тая пара пак бяга към радиатора и ви шашка Верно ся тряя хвърлиш едни 90 лв за термостат , ако искаш да си сигурен отиди в друг сервиз нека ти направят тест с катализатор за изгорели газове в водата, тогава ще изгориш само 10 лв и ще знаеш диагнозатаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:ако искаш да си сигурен отиди в друг сервиз нека ти направят тест с катализатор за изгорели газове в водата, тогава ще изгориш само 10 лв и ще знаеш диагнозата
Коментар
-
хахахах докат си седя и още доста неща се сещам хахаах , то от годините бре, бавно разумям в почти всеки сервиз има таква течност, тоо сипват малко там и гледа дал си сменя цвета, от начало е зелена ако порозовее лошоооо вуцов инак как да я закарш ли, веднагаа щи кажем, а и тва може да ти спести и теста псукаш парното на макс и караш на парно с вентилатор до дупка и отворена външна клапа, така ако спре да ти загрява нема ко да хоиш на тест ми направо към магазина за термостат, макар че на моя човек бравата и тва не и помагаше заяде ли термостата Нал са сещаш че ако е гарнитура и да пускаш и да не пускаш парно се тая , Ако положението с парното се подобри на 100% съм сигурен че си за термостат, сега съм само на 99,9% Ако ми доиде още некои жокер щи пишаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ако ми доиде още некои жокер щи пиша
Коментар
-
[quote="Slavi_Lancia"]Чаи ся, ти си я карал днес на парно и е немало проблеми ?Мда, даже по едно време по цариградско като карах с 80км температурата безспирно си падаше и падаше почти до 2-рата чертичка от горе надолу та решено е утре взимам термостата и почвам да действам. Само някой може ли да даде няква схема за смяна на дизела понеже е доста по-различен самия термостат от термостата на 1.8 този който всъщност преди време съм сменял?
Коментар
-
Нема схема бре, гледам 2-3 болта са и няколко гадни скоби от онея дет тряя се режат, запасяваш се с много нерви и псувни и почваш то всичко ша си върви по канален редПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Шо стана бре Танасе
Коментар
-
Пу, да го ева, а за другата глава, тука в пловдив сп-ециялно маи има едно място ги гледат с ренген ли с улстразвук ли не знам ще те излъжа, няма начин и в София да няма.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:А термостат смени ли ? Или чак като сдухаш още една гарнтура ще разбереш колко е прав колегата за тоя термостат ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар