Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висока температура и рязко загряване на дизел.ПОМОЩ!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    пууууу термостата ти е ужасен http://axm-auto.com/index2.php?brand...at=1&subcat=19 кои тъп инжинер го сътвори така, гледма Бер е 89 лв, некои колеги праиха некви фатки с термостат от рено 5 изтърбушваха тоя и слагаха оня, ама маи за 1.9 ТДИ незнам за теб същия ли е. И още нещо казваш че за 10 сек работа на перката темп пада и тя спира, тва е другия признък, при един загрял мотор и отворен добр етермостат перката върти поне 30 секунди за да свали температурата щото дебита от ермостата е голям а толкова вода не се охлажда лесно, малкия дебит " помага " на перката бързо да свали темп в радиатора и датчика я изклщчва.Казваш че маркучите са твърди начи капачката е Ок - отпада от заподозрените.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      До тук ясно. Единственото което не ми стана ясно е " ЗАЩО ПОДЯВОЛИТЕ ПОСТОЯННО СИСТЕМАТА СЕ ПЪЛНИ С ВЪЗДУХ И ОТ КЪДЕ?"

      Коментар


        #18
        ако имаш една хермитическа тенжера, водата вътре докато заври всичко е ОК, в момента в които заври а тя завира при повече от 100 градуса, някъде 110-120 незнам точно, повдига клапана и почва да фъщи, да излиза пара от къде се взима тая пара При мотора е същото, термостата не отваря достатъчно и не може да насмогне за охлаждане, вдига се температурата, стрелката ти вече сочи почти 100 градуса, на определени места в главата вече въпреки налягането в системата почва да с еизпарява вода, (начален стадии на завиране) тея изпарени балончета тръгват и търсят наи високата точка, а тва е радиатора и се трупат там, докато станат достатъчно много че да направят въздушен джоб които още повече възпрепятсва охлаждането и завира. Ако пък както казваш не е вдигнала темп а седи на 90 градуса и вие отворите пробката веднага бутате налягането в системата и водата в главата завира всичката тая пара пак бяга към радиатора и ви шашка Верно ся тряя хвърлиш едни 90 лв за термостат , ако искаш да си сигурен отиди в друг сервиз нека ти направят тест с катализатор за изгорели газове в водата, тогава ще изгориш само 10 лв и ще знаеш диагнозата
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          Slavi_Lancia написа:
          ако искаш да си сигурен отиди в друг сервиз нека ти направят тест с катализатор за изгорели газове в водата, тогава ще изгориш само 10 лв и ще знаеш диагнозата
          е що не каза още в самото начало, че я има тая опция. Кажи сервиз в който да го направя предполагам можеш да препоръчаш някой, има само един миниатюрен проблем ... хахах как да закарам колата до там(освен ако не е в района на младост) без да прегреем бубуто

          Коментар


            #20
            хахахах докат си седя и още доста неща се сещам хахаах , то от годините бре, бавно разумям в почти всеки сервиз има таква течност, тоо сипват малко там и гледа дал си сменя цвета, от начало е зелена ако порозовее лошоооо вуцов инак как да я закарш ли, веднагаа щи кажем, а и тва може да ти спести и теста псукаш парното на макс и караш на парно с вентилатор до дупка и отворена външна клапа, така ако спре да ти загрява нема ко да хоиш на тест ми направо към магазина за термостат, макар че на моя човек бравата и тва не и помагаше заяде ли термостата Нал са сещаш че ако е гарнитура и да пускаш и да не пускаш парно се тая , Ако положението с парното се подобри на 100% съм сигурен че си за термостат, сега съм само на 99,9% Ако ми доиде още некои жокер щи пиша
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Slavi_Lancia написа:
              Ако ми доиде още некои жокер щи пиша
              ХАхахаха ти току що каза жокера... днес сутринта като се прибирах от сервиза на собствен ход с колата, как си мислиш я карах парно на 31градуса набичено на 4-тири, отворено прозорци и температурата само 2 пъти се качи с маХ до 1 милиметър над средата еееееееееееееееееееееее ако е така направо ще почерпя фиатчето с едно пълнене на резервоара и най-яката добавка за дизел на МАРДАЛ хахахахах

              Коментар


                #22
                Чаи ся, ти си я карал днес на парно и е немало проблеми ? ако е така, къв тест кви 5 лева бре, бегаи за термоста че те бием вече
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #23
                  [quote="Slavi_Lancia"]Чаи ся, ти си я карал днес на парно и е немало проблеми ?Мда, даже по едно време по цариградско като карах с 80км температурата безспирно си падаше и падаше почти до 2-рата чертичка от горе надолу та решено е утре взимам термостата и почвам да действам. Само някой може ли да даде няква схема за смяна на дизела понеже е доста по-различен самия термостат от термостата на 1.8 този който всъщност преди време съм сменял?

                  Коментар


                    #24
                    Нема схема бре, гледам 2-3 болта са и няколко гадни скоби от онея дет тряя се режат, запасяваш се с много нерви и псувни и почваш то всичко ша си върви по канален ред
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      Шо стана бре Танасе
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        Slavi_Lancia написа:
                        Шо стана бре Танасе
                        Стана точно това което не трябваше . Оказа се гарнитура на глава Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 . Просто прекалено голяма компресия вкарва в системата и надува яко.Сега отива да се разглабя и да се почва. Дано поне главата да е здрава да не се налагат заварки или да се търси друга, но ако все пак се окаже, че има пукнатина(а на мен не ми се иска да се заварява, понеже съм чувал, че не издържат много много) препоръчай от къде да търся 2-ра ръка и как да позная дали е читава?

                        Коментар


                          #27
                          А термостат смени ли ? Или чак като сдухаш още една гарнтура ще разбереш колко е прав колегата за тоя термостат ?
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Пу, да го ева, а за другата глава, тука в пловдив сп-ециялно маи има едно място ги гледат с ренген ли с улстразвук ли не знам ще те излъжа, няма начин и в София да няма.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #29
                              Dido_Lyubenov написа:
                              А термостат смени ли ? Или чак като сдухаш още една гарнтура ще разбереш колко е прав колегата за тоя термостат ?
                              Не съм, просто незнам какво общо има термостата с гарнитурите и още повече с надуването на системата с въздух? пояснете, колата още не е закарана за главата.

                              Коментар


                                #30
                                Не отварящ термостат води до прегряване, което ти издухва гарнитурата -> Кое точно не ти е ясно?
                                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                                Коментар

                                Working...
                                X