Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съпротивление на датчик за инжекциона брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съпротивление на датчик за инжекциона брава 1.6

    колеги , някой може ли да ми извади съпротивлението на датчика за инжекциона, съответна температура на водата и съответно съпротивление,другото което ще помоля е съпротивление на резистора за 1ва степен на перката, или той просто е нагорял и не работи или и той си се замерва,

    #2
    ако може и съпротивлението на датчика за температурата на въздуха на смукателния колектор

    Коментар


      #3
      Пише ги в сервизното ръководство
      Прикачени файлове
      Fiat Marea 1.8 16V ELX

      Коментар


        #4
        благодаря

        Коментар


          #5
          аз ли не измерих като хората, или не разбрах диаграмата, но според това което измерих и двата датчика не работят значи този за инжекциона температура на водата около 50 градуса може и по-висока да е била: на 20к - 0.42на 2к- 428на 200к- 00.4според тия данни доколкото аз рабирам от диаграмата колата си мисли че температурата на водата е - 20 този за въздуха при температура около 40 - 50 градуса в колектора200к - 0.0820к - 0.922к - 960тук пак има разминаване с данните и то доста голямо да не би тия данни да са за колите с пластмасовия колектор ?

          Коментар


            #6
            Това на втората снимка не е ли датчика за температурата на охлаждащата течност на термостата.Някъде имаше тема в която даваха стойности при 22 градуса на температурата съпротивлението да е около 1.1 килоома,а при загрял мотор около 250 ома.На мойта кола мотора е същия като твоя и като мерих датчика при загрял двигател показваше 230 ома,а при студен беше над 1 килоом,но не помня каква беше външната температурата.При такива стойности трябва датчика да ти работи.
            BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.

            Коментар


              #7
              страница 185 Bravo_Service_Manual_Part_1

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                аз ли не измерих като хората, или не разбрах диаграмата, но според това което измерих и двата датчика не работят значи този за инжекциона температура на водата около 50 градуса може и по-висока да е била: на 20к - 0.42на 2к- 428на 200к- 00.4според тия данни доколкото аз рабирам от диаграмата колата си мисли че температурата на водата е - 20 този за въздуха при температура около 40 - 50 градуса в колектора200к - 0.0820к - 0.922к - 960тук пак има разминаване с данните и то доста голямо да не би тия данни да са за колите с пластмасовия колектор ?
                По-скоро ти си в грешка, а датчиците може да са си ОК След 40’ съпротивлението пада под 1 КОм и измерването не е много коректно. Аз бих го измерил сутрин на студен двигател, примерно трябва да е:0’ - 10 КОма10’ - 7 КОма20’ - 4 КОмаНа загрял до работна температура трябва да пада близо до 0 съпротивлението. Ти както го описваш при теб 0,43 КОма на около 50’ си изглежда нормално.Този на въздуха първо го развии и почисти от налепи преди да го измерваш, ако не си.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  сега замерих на студено този на въздухана 200к - 03.9на 20к - 3.94на инжекциона200 - 02.620 - 2.65температурата е около 20 градусаданните са си същите който колегата е постнал по-горе; там са килоомове, сега това 200 и 20 от мултицета как се превръща ? умножава се по 1000 и 100 ? бачкат ли тия датчици не бачкат ли :D като я загрея после пак ще замеря, трябва да няма почти никакво съпротивление

                  Коментар


                    #10
                    сега ги замерих и на напълно загряла кола, този за въздуха на 20к- 0.15, на 200к-0.01; за водата на 20к- 0.58 на 200к 00.5 ?е така като гледам май и двата са дали фира ?

                    Коментар


                      #11
                      nedialk00 написа:
                      сега ги замерих и на напълно загряла кола, този за въздуха на 20к- 0.15, на 200к-0.01; за водата на 20к- 0.58 на 200к 00.5 ?е така като гледам май и двата са дали фира ?
                      Стига си ги мерил с уреда поставен на 200К На 20К трябва да го поставяш само като е студена колата. При над 30-40 градуса температура се поставя твърдно на 2К Просто разликата е колко прецизно ще отчете, нищо повече.Сигурен ли си, че не си разменил стойностите на двата датчика? На водата/инжекциона трябва да дава по-ниското съпротивление при работна температура от този на въздуха.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        на инжекциона дава по високо, сега ще ходя да го смена с нов

                        Коментар


                          #13
                          лесно кандисваш да сменяш. кво й е на колата та бараш? обороти ли държи високи или не иска да пали студена/топла?
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            nedialk00 написа:
                            на инжекциона дава по високо, сега ще ходя да го смена с нов
                            Не бързай да купуваш... имам резервен и след работа ще го ’пусна да ври’ и ще го измеря да сравниш резултата.Само да не съм го запилял някъде, но мисля, че го пазя.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              поръчах, утре ще го сменя, ами на бензин не е добре колата и наскоро почна да вдига оборотите като загрее, и кво ли не съм правил, ще опитам и това пък квото стане, ако стане стане, ако не се отказвам вече

                              Коментар

                              Working...
                              X