колеги , някой може ли да ми извади съпротивлението на датчика за инжекциона, съответна температура на водата и съответно съпротивление,другото което ще помоля е съпротивление на резистора за 1ва степен на перката, или той просто е нагорял и не работи или и той си се замерва,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съпротивление на датчик за инжекциона брава 1.6
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
nedialk00
-
nedialk00
-
nedialk00
аз ли не измерих като хората, или не разбрах диаграмата, но според това което измерих и двата датчика не работятзначи този за инжекциона температура на водата около 50 градуса може и по-висока да е била: на 20к - 0.42на 2к- 428на 200к- 00.4според тия данни доколкото аз рабирам от диаграмата колата си мисли че температурата на водата е - 20
този за въздуха при температура около 40 - 50 градуса в колектора200к - 0.0820к - 0.922к - 960тук пак има разминаване с данните и то доста голямо да не би тия данни да са за колите с пластмасовия колектор ?
Коментар
-
Това на втората снимка не е ли датчика за температурата на охлаждащата течност на термостата.Някъде имаше тема в която даваха стойности при 22 градуса на температурата съпротивлението да е около 1.1 килоома,а при загрял мотор около 250 ома.На мойта кола мотора е същия като твоя и като мерих датчика при загрял двигател показваше 230 ома,а при студен беше над 1 килоом,но не помня каква беше външната температурата.При такива стойности трябва датчика да ти работи.BRAVA EL 1.6 16V 103к. от 96г.
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00 написа:аз ли не измерих като хората, или не разбрах диаграмата, но според това което измерих и двата датчика не работятзначи този за инжекциона температура на водата около 50 градуса може и по-висока да е била: на 20к - 0.42на 2к- 428на 200к- 00.4според тия данни доколкото аз рабирам от диаграмата колата си мисли че температурата на водата е - 20
този за въздуха при температура около 40 - 50 градуса в колектора200к - 0.0820к - 0.922к - 960тук пак има разминаване с данните и то доста голямо да не би тия данни да са за колите с пластмасовия колектор ?
След 40’ съпротивлението пада под 1 КОм и измерването не е много коректно. Аз бих го измерил сутрин на студен двигател, примерно трябва да е:0’ - 10 КОма10’ - 7 КОма20’ - 4 КОмаНа загрял до работна температура трябва да пада близо до 0 съпротивлението. Ти както го описваш при теб 0,43 КОма на около 50’ си изглежда нормално.Този на въздуха първо го развии и почисти от налепи преди да го измерваш, ако не си.
Коментар
-
nedialk00
сега замерих на студенотози на въздухана 200к - 03.9на 20к - 3.94на инжекциона200 - 02.620 - 2.65температурата е около 20 градусаданните са си същите който колегата е постнал по-горе; там са килоомове, сега това 200 и 20 от мултицета как се превръща ? умножава се по 1000 и 100 ? бачкат ли тия датчици не бачкат ли :D като я загрея после пак ще замеря, трябва да няма почти никакво съпротивление
Коментар
-
nedialk00
сега ги замерих и на напълно загряла кола, този за въздуха на 20к- 0.15, на 200к-0.01; за водата на 20к- 0.58 на 200к 00.5 ?е така като гледам май и двата са дали фира ?
Коментар
-
nedialk00 написа:сега ги замерих и на напълно загряла кола, този за въздуха на 20к- 0.15, на 200к-0.01; за водата на 20к- 0.58 на 200к 00.5 ?е така като гледам май и двата са дали фира ?На 20К трябва да го поставяш само като е студена колата. При над 30-40 градуса температура се поставя твърдно на 2К
Просто разликата е колко прецизно ще отчете, нищо повече.Сигурен ли си, че не си разменил стойностите на двата датчика? На водата/инжекциона трябва да дава по-ниското съпротивление при работна температура от този на въздуха.
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
поръчах, утре ще го сменя, ами на бензин не е добре колата и наскоро почна да вдига оборотите като загрее, и кво ли не съм правил, ще опитам и това пък квото стане, ако стане стане, ако не се отказвам вече
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар