Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте идеи за шумоизолиране на пода :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На ЦРВ сме го правили и с СТП и с К-флекс и с двете ефекта е същия, с тая разлика че с К-флекс излиза няколко пъти по евтино. К-флекс купувахме от фирма ИПКО в софия 10 лв квадратен метър 8мм дебелина микропореста гума тип затворена клетка, с метално покритие-самозалепяща, така се залепя че нема сваляне. Мислех си че тази която ще е на предния капак от жегата при мотора ще се разлепи но е уникално здрава. Парите за СТП не си струват предвид минималната а може би почти недоловима разлика. Само да ти кажа, нас ни мързи да изолираме пода, ние правихме врати и капаци, ефекта за обезшумяване в купето е нулев!!!!!! или ако го има е много много минимален, втори път с това не бих се хванал. Наистина по голям ефект може да се търси от изолацията на пода щото главно от там влиза шума от колелата. Единствения хубав момент при нас е че вратите в момента се затварят като на мерцедес-стегнато и без дрънчене, само казва туп и тва е и другото което е качеството на музиката в колата се подобри меко казано няколко пъти!!!!! вратите вадят уникален звук сега немога да им се нарадвам Но бученето от гумите си остана
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      Slavi_Lancia написа:
      На ЦРВ сме го правили и с СТП и с К-флекс и с двете ефекта е същия, с тая разлика че с К-флекс излиза няколко пъти по евтино. К-флекс купувахме от фирма ИПКО в софия 10 лв квадратен метър 8мм дебелина микропореста гума тип затворена клетка, с метално покритие-самозалепяща, така се залепя че нема сваляне. Мислех си че тази която ще е на предния капак от жегата при мотора ще се разлепи но е уникално здрава. Парите за СТП не си струват предвид минималната а може би почти недоловима разлика. Само да ти кажа, нас ни мързи да изолираме пода, ние правихме врати и капаци, ефекта за обезшумяване в купето е нулев!!!!!! или ако го има е много много минимален, втори път с това не бих се хванал. Наистина по голям ефект може да се търси от изолацията на пода щото главно от там влиза шума от колелата. Единствения хубав момент при нас е че вратите в момента се затварят като на мерцедес-стегнато и без дрънчене, само казва туп и тва е и другото което е качеството на музиката в колата се подобри меко казано няколко пъти!!!!! вратите вадят уникален звук сега немога да им се нарадвам Но бученето от гумите си остана
      Да, аз съм твърдо за пода, а останалото ако имам мерак и време.Само за инфо - без фабричната изолация и мокет на пода, с 100 км./ч ми изпуши мозъка от бучене. Като се сетя, че поне седмица ще карам така и ми става лошо Иначе и аз положих самозалепваща, микропореста гума 12 мм. под предния капак, но ефекта на фабричната изолация е в пъти по-голям. Сега колата ми е по- шумна от преди и се чудя дали да не сложа и фабричната изолация в/у гумата.

      Коментар


        #18
        Scorpion_BV написа:
        Според мен ако го правиш, направи го с нещо което си е за тази цел - Dynamat, STP. Изчетох де що има теми за заместители от строителната индустрия, но понеже съм се занимавал известно време с такива неща, ми е ясно, че ефекта с тях е минимален. Аз лично за себе си, смятам, че ако един ден стигна до момента да го правя, ще го направя с материали създадени за това. П.С. Преди години правих едно Пежо 205 с пробит от ръждата под. Беше на брат ми и искаше да спре да му се пълни колата с вода. Та заляхме голия под с едно черно боди, дето се маже с четка и става като гума след като стегне. Не помня "модела". Аз направо залях пода и стана много дебело. След което ми беше останала строителна изолационна вата, от тази дето е с алуминиево фолио от едната страна. Сложих един пласт с алуминия на долу и още един с алуминия на горе. Т.е. стана сандвич. След това сложихме мокета. Проблема беше, че мокета се надигна много и като стъпиш от горе пропадаше много и беше малко странно. Колата беше дизел и честно казано резултата след тая интервенция беше уникален. Просто такава тишина настана в колата, че не можехме да повярваме. Но разбира се, това не е вариант добър, защото ватата е карциногенна и това не е добре. Няколко месеца след това продадохме колата.
        Колега, тази стоителна изолационна вата, каменна вата ли е или е нещо друго?Питам понеже се оказа, че под задните седалки, където има най-много място за изолационенн материал, е областта с най-голяма пропускливост на шум от задните колела след бахажника.Искам да положа там, най-тънкия слой каменна вата - 3cм.Какво ще кажеш, добра идея ли е?За тавана се чудя дали да търся микропореста гума 3-4 мм или да положа пресована текстилна вата...Гредите на колата, мисля да ги напълня с полиуретанова пяна, понеже ако ги облепя със нещо ще имам проблеми при сглобяването.Какво ще кажете?

        Коментар


          #19
          Аз сложих флаш-банд по ламаринените части да оберат вибрациите и отгоре самозалепваща микропореста гума - 10мм. А на корите само микропореста гума и тогава ги монтирах. Като цяло стана добре имайки предвид че пунтото е малко и не съм обезшумявал допълнително багажника и задния капак. Определено има разлика спрямо това което беше преди. Сега най големия проблем е двигателния отсек с тракащия вариатор.Поздрави!

          Коментар


            #20
            Може да вземеш антикор който е на базата на синтетичен каучук предпазва от ръжда, щум и е устойчив много.След като изсъхне матирваш и пръскаш шегрен който се пръска на праговете и има много добри еластични способности, влаго и звукоизолиращ материал е.Запазва еластичността си, съхне бързо и има много добра адхезия.И след това може да залепиш само на коритата долу където се слагат краката шумозаглушителна пластина която има размери на 50/50 и след това да си слагаш мокета.После мареата ще е по-тиха вътре от S-classa .... просто ти гарантирам!!!

            Коментар

            Working...
            X