На ЦРВ сме го правили и с СТП и с К-флекс и с двете ефекта е същия, с тая разлика че с К-флекс излиза няколко пъти по евтино. К-флекс купувахме от фирма ИПКО в софия 10 лв квадратен метър 8мм дебелина микропореста гума тип затворена клетка, с метално покритие-самозалепяща, така се залепя че нема сваляне. Мислех си че тази която ще е на предния капак от жегата при мотора ще се разлепи но е уникално здрава. Парите за СТП не си струват предвид минималната а може би почти недоловима разлика. Само да ти кажа, нас ни мързи да изолираме пода, ние правихме врати и капаци, ефекта за обезшумяване в купето е нулев!!!!!! или ако го има е много много минимален, втори път с това не бих се хванал. Наистина по голям ефект може да се търси от изолацията на пода щото главно от там влиза шума от колелата. Единствения хубав момент при нас е че вратите в момента се затварят като на мерцедес-стегнато и без дрънчене, само казва туп и тва е
и другото което е качеството на музиката в колата се подобри меко казано няколко пъти!!!!! вратите вадят уникален звук сега немога да им се нарадвам
Но бученето от гумите си остана



Коментар