Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консултации за Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консултации за Браво

    имам следните проблеми:1.когато засиля /над 80-90/ и изключа от скорост и стрелката на оборотомера ми полудява - колебае се между 600-1600, не съм много убеден но мисля, че не се вее свободно /въпреки че така изглежда/, а двигателя поддържа тези оборотизабелязъл съм също, че при висока скорост /над 140/, когато изключа от скорост и оборотомера залепва на 600 и се чудя дали не угасва2.когато засиля /примерно 160/ и след това пусна инерция, когато включвам пак на 5та /скоростта е над 110/ и се чува едно ръмжене, което съм чувал предимно при превключване на задна предавка, при повечето автомобили - дали този проблем е, защото не давам междинна газ? това се случваше, в сервиза ми доляха литър и половина масло за скоростите, наблюдавам за течове, не забелязвам такива, но въпреки това пак се получава така3.когато спра на светофар /не мога да определя в какви моменти се случва точно/ оборотите отново се колебаят между 800 и 1000 и се чува как двигателят е неспокоен4.мисля, че има някакъв проблем с датчика за температурата - колата загрява много бавно - след 1во палене за деня, трябва да измина няколко км за да влезе стрелката в разграфената част, при каране с 210 и 5 човека в колата стрелката е далеч под средатасредата стига едва след продължително градско с 1ва, 2ра, спиранетова нормално ли е?какво ще ме посъветвате да правя, налага ли се да стигам до сервиза, колко ще ми струва, възможно ли е заради това да се качва разхода?
    for every action, there is a reaction
    for every cause, there is an effect
    for every beginning, there is an end
    because once fate is set in motion
    it cannot be stopped... or can it?

    #2
    1. Моторчето за свободен ход - почистване или смяна. 2. Колата не се освобождава от скорост. Особено когато има тенденция към гаснене. Ако изгасне - волана ти става твърд и спирачките ги няма. Когато се включва отново, двигателя трябва да се вкара в обороти за скороста3. виж 1.4. Термостата ти е избушен. Смяна на термостат. Разхода ти е по-висок заради недостигане на работна температура, т.е. караш студен двигателПП: Ти добре ли си с акъла да караш 5 човека с 210 при положение, че не си знаеш колата в какво състояние е А случайно знаеш ли Бравото ти с какъв двигател е? Или поне дали наливаш нафта или бензин?
    no pain no pain

    Коментар


      #3
      мога да ти кажа за бавното загряванепо принцип в топлото време не би трябвало изобщо да е таказимата може би, но сега...много вероятно е датчика да не показва вярноможе да провериш така - колата стои запалена и чакаш да се пусне перкатав този момент датчика трябва да е малко над средатано това е датчика за таблотоа за колебанието на обороти на празен ход - има още един датчик - сигурно е от него, или от моторчето за празен ход
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Междинната газ е отдавна забравено понятие... Внимавай с това хъркане на скоростите! Да не стане да ти блокира скоростната кутия, че съм чувал страшни неща...!Ако не се е оправила след доливането на масло, трябва да идеш или да ти я сменят или да я оправят!А относно загряването - 100% термостата (както е казал колегата по-горе)...относно нестабилните обороти търси в две насоки: 1. Моторче за празен ход; 2. Датчик на температурата (Но едва ли е 2.)
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #5
          Аха. Фърлих боб и ти излезе 1.8-16v двигателя. Колега ти 3 месеца така ли я караш тази кола? Сигурно си изгорил за два термостата пари
          no pain no pain

          Коментар


            #6
            @sevперката се пуска малко над средата@AlBundyгори ми 10-10.5 и като съдя по това, което пишат другите в този форум, излиза, че е нормалноа термостат и това моторче за празен ход... за какви пари говорим
            for every action, there is a reaction
            for every cause, there is an effect
            for every beginning, there is an end
            because once fate is set in motion
            it cannot be stopped... or can it?

            Коментар


              #7
              За термостата: От 10 до 130 лв. Според зависи. Дай си данните на двигателя и година и някой колега ще ти даде точно ценатаДвигателчето може да го удавиш в някакъв спрей за почистване и би трябвало да се оправи
              no pain no pain

              Коментар


                #8
                1.8 16v декември 1996БЛАГОДАРЯ
                for every action, there is a reaction
                for every cause, there is an effect
                for every beginning, there is an end
                because once fate is set in motion
                it cannot be stopped... or can it?

                Коментар


                  #9
                  cobE написа:
                  1.8 16v декември 1996БЛАГОДАРЯ
                  За твоя двигател термостата е:а) оригинален (препоръчително) - 113,14лв.б) не-оригинален (непрепоръчително) - 76лв.Оригинален номер на резервната част: 60620386
                  FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                  Коментар


                    #10
                    а някой ще бъде ли така добър да ми обясни какво представлява термостата и функциите му или да даде линк, ако някъде вече е обяснявано
                    for every action, there is a reaction
                    for every cause, there is an effect
                    for every beginning, there is an end
                    because once fate is set in motion
                    it cannot be stopped... or can it?

                    Коментар


                      #11
                      cobE написа:
                      а някой ще бъде ли така добър да ми обясни какво представлява термостата и функциите му или да даде линк, ако някъде вече е обяснявано
                      Основната функция на термостата е да поддържа 90 градуса, след като е загряла колата. По-висока или по-ниска температура намалява КПД на двигателя по време на работата му.Това се осъществява като отваря и затваря кръгове. Когато е топла - отваря, когато е студена стои затворено.
                      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                      Коментар


                        #12
                        Ето в тази тема виж: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?p=57331Аз съм го снимал там моя... твоя има още няколко тръбички...
                        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                        Коментар


                          #13
                          cobE написа:
                          @sevперката се пуска малко над средата
                          значи показанието е о.к.остава термостата
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар

                          Working...
                          X