Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По слаба с клима

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    pakumba написа:
    Абе как не ги усещате тези климатици на 1,2 3-цулиндъра не знам, аз дори на либрата, която е все пак 2,4 с нам си колко над 300НМ и пак усещам, макар и супер слабо и хич да не ме нервира, но една идея се спъва преди да развърти турбото. Внимавайте малко повече и ще усетите
    Така си е усеща се независимо че е дизел с над 300 Нм въртящ момент, но все пак за бензинов еквивалент разликата е по осезаема отколкото на дизела.

    Коментар


      #32
      Клеги,добре сте вие.Ами аз какво да кажа.Вчера ходих на Рилски манастир с колата 4 човека +малкия.Чудех се просто дали да вкарам 3 та предавка на изхода от Люлин към новата магистрала с включен климатик.Направо колата видя баира преди аз да го видя,но пък си е рахатче, все пак е хладничко Брава 1,2 с газ
      Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

      Коментар


        #33
        krasio_79bs написа:
        wwalker написа:
        Карах служебна едно базикне Fabia 1.2 бензин - Даже имаше проблем по едно време(работеше на 3 цилиндъра и харчеше доста, много смотан мотор - наложи се да се отваря на под 50 хиляди!), но пак не се усещаше пад на мощност при пускане на клима.При мойта 1.6 16V - отличен климатик, няма странни шумове докато работи, но спъва много.
        Вдигал ли си и капака някога на тая шкода 1.2 ?Ако го беше вдигнал мнооого щеше да се изненадаш.Можеше да решиш ,че някой ти е откраднал единият цилиндър. И дизела и бензина на този двигател е с по 3 цилиндъраSkoda Fabia 1.2 TDI GreenLine е 3-цилиндров, с по 4 клапана на цилиндърSkoda Fabia 1.2 16v има двигател тип SOHC (един разпределителен вал над клапаните), с атмосферно пълнене. Работният му обем е 1198 cc. Двигателят разполага с 3 цилиндъра, с по 4 клапана на цилиндър
        това е достойно за бисерите на Форума.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #34
          Направо си е за бисерите.Мотор 1,2 с три цилиндъра около 60 коня.Единият от които не работи.Остават 2 цилиндъра с има няма 40 коня и не се усеща климатика. Ша си купя Фабия 1.2 като порасна.
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #35
            Незнам ама аз не усещам особенна разлика в набирането със и без климатик... Може перманентно да си е спъната мойта и да не разбирам
            Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


            Когато целта е всичко и пътят е без значение!

            Коментар


              #36
              Interceptor написа:
              Незнам ама аз не усещам особенна разлика в набирането със и без климатик... Може перманентно да си е спъната мойта и да не разбирам
              Kолега,и аз съм със същия мотор,но при мене се осеща много и то след 2000 оборота.А и да не забравяме,чесъм и на газ.
              Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas

              Коментар


                #37
                Миналата седмица си поиграх и направих една стойка за електромотор над двигателя на брава ТД100.Със същото преводно отношение на ремъчната шайба към компресора на климатика.Включих елмотора в мрежата и измерих консумация около 9,5 ампера.С последващите елементарни пресмятания се получава около 2,86 конски сили. Значи това е мощността ,,дърпана,, от двигателите ни за охлаждане-всичко друго е нещо от рода на една жена казала.....
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #38
                  Колко конски сили "харчи" климатикът е от едната страна на задачата. От другата страна е с колко конски сили обикновено си караме колите. При плавно потегляне с 1000-1200 об/мин имаме на разположение десетина "коня" и загубата на 3 от тях се усеща.
                  Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                  Коментар


                    #39
                    кроко61 написа:
                    Включих елмотора в мрежата и измерих консумация около 9,5 ампера.
                    Ами при това климатикът охлаждал ли е. Или е работил на празен ход.
                    simeon3000 написа:
                    Колко конски сили "харчи" климатикът е от едната страна на задачата. От другата страна е с колко конски сили обикновено си караме колите. При плавно потегляне с 1000-1200 об/мин имаме на разположение десетина "коня" и загубата на 3 от тях се усеща.
                    Аз гледах на диаграмата за мощността, ами то при 2000 оборота са си малко над 30 конски сили. Ако климатикът ти дръпне например 7-8 със сигурност ще се почувства. Мощност 103 коня има двигателят обаче при 5800 оборота.
                    Bravo 1.6 / 16

                    Коментар


                      #40
                      То може да са само три конски сили ама като ни ги вземе климатика и ни спъне колата какво правим подаваме газ да компенсираме и....?разхода се вдигаааааа. Нормалните автомобили за да не усещаме това спъване подават допълнително гориво посредством електрониката вместо нас и после се чудим защо разхода ни е с половин литър и повече нагоре когато сме включили климатика. въпрос на личен избор дали да ни е хладно или да не върви колата и да гори повече на всичкото отгоре.

                      Коментар


                        #41
                        simeon3000 написа:
                        Колко конски сили "харчи" климатикът е от едната страна на задачата. От другата страна е с колко конски сили обикновено си караме колите. При плавно потегляне с 1000-1200 об/мин имаме на разположение десетина "коня" и загубата на 3 от тях се усеща.
                        Това е истината :D Компресора в колата не е кой знае колко по-мощен от този в къщи примерно - предполагам 1,5-2,0 киловата. И си казваш тя колата има 74 киловата мощност, да ама не - има ама при червената зона на оборотомера. При нормално каране "конете" са доста по-малко.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #42
                          кроко61 написа:
                          Миналата седмица си поиграх и направих една стойка за електромотор над двигателя на брава ТД100.Със същото преводно отношение на ремъчната шайба към компресора на климатика.Включих елмотора в мрежата и измерих консумация около 9,5 ампера.С последващите елементарни пресмятания се получава около 2,86 конски сили. Значи това е мощността ,,дърпана,, от двигателите ни за охлаждане-всичко друго е нещо от рода на една жена казала.....
                          При какви обороти е станало това? Направи го при поне 2000, и то еквивалентни на толкова при коляновия вал.

                          Коментар


                            #43
                            Абе и аз съм с дизел ТД 100 ама Мареята си го усеща много климатроника , в града е наистина досадно , на дълъг път няма проблем , не се усеща почти кога включва и изключва компресора , но в града ако не е турбото сигурно ще трябва да слизам да бутам по баирите....
                            Fiat Marea Weekend
                            HLX 1,9 TD 100
                            1999

                            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                            Коментар


                              #44
                              elinor написа:
                              Interceptor написа:
                              Незнам ама аз не усещам особенна разлика в набирането със и без климатик... Може перманентно да си е спъната мойта и да не разбирам
                              Kолега,и аз съм със същия мотор,но при мене се осеща много и то след 2000 оборота.А и да не забравяме,чесъм и на газ.
                              Абе то добре,че го има.Иначе преди време в София беше 37 на сянка,а аз с черна рокля отивам по работа и то важна и не искам да описвам в какъв вид пристигнах Това с кола без климатик де. Иначе има разлика,не може да не усетя колкото и да не разбирам
                              Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
                              Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart

                              Коментар


                                #45
                                dkenanova написа:
                                elinor написа:
                                Interceptor написа:
                                Незнам ама аз не усещам особенна разлика в набирането със и без климатик... Може перманентно да си е спъната мойта и да не разбирам
                                Kолега,и аз съм със същия мотор,но при мене се осеща много и то след 2000 оборота.А и да не забравяме,чесъм и на газ.
                                Абе то добре,че го има.Иначе преди време в София беше 37 на сянка,а аз с черна рокля отивам по работа и то важна и не искам да описвам в какъв вид пристигнах Това с кола без климатик де. Иначе има разлика,не може да не усетя колкото и да не разбирам
                                Е да де колежке , ама при вас жените си е по-добре с роклички и полички , а при нас с тези дълги панталони , важните работи се вършат в още по-неприятен вид
                                Fiat Marea Weekend
                                HLX 1,9 TD 100
                                1999

                                Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                                Коментар

                                Working...
                                X