Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По слаба с клима

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    По слаба с клима

    Нормално ли е като пусна климатика колата да има по малка мощност (по тромаво набира)

    #2
    Да.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #3
      ок благодаря

      Коментар


        #4
        Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.
        Bravo 1.6 / 16

        Коментар


          #5
          Riki888 написа:
          Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.
          Това пък, за пръв път го чувам.Вярно ли е и ако да, как е изпълнено?

          Коментар


            #6
            лично при мен, имам чуството че 30 коня умират и то в диапазона между 2500 и 3000 оборота, дори се получава едно задържане около 3000 оборота, и след това изведнъж се отпушва

            Коментар


              #7
              При мен са около 40 коня надолу....
              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

              Коментар


                #8
                Да-да, 30-40 ама друг път - 1.6 16V е куц кон при пускане на климатика. В градски условия е направо дразнещо тромава с клима. На магистралата бива, макар пак да се усеща.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Климатика е консуматор и като такъв дърпа мощност от двигателя по книга го дават да пада мощноста с 7 киловата при пусната клима
                  преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v

                  Коментар


                    #10
                    според мен има някаква причина за това спъване, но уви все още май никой не е я е открил

                    Коментар


                      #11
                      аз не мога да карам на клима в града, то не се кара. Иначе климатика над определени обороти се изключва, по-точно компресора през съединителя се изключва, чува се едно цък. Също така компресора не бачка постоянно, а колкото да поддържа необходимите данни, т.е. се пуска и спира.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        lithrone написа:
                        Riki888 написа:
                        Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.
                        Това пък, за пръв път го чувам.Вярно ли е и ако да, как е изпълнено?
                        Това го има при по-новите модели на мерцедес, в нашите баракуди е изключено да има такава система. А защо пада мощността ми нормално да го има както каза някой от колегите по горе климатика си е консуматор и се нуждае от мощност. Тази мощност вместо да отиде в първичния вал на кутията се прехвърля на климата и така колата става по тромава.
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #13
                          Пресостата изключва климатика при определено налягане, т.е при по-високи обороти компресора се върти по-бързо, вдига налягането до макс. ниво , от там идва внушението че при високите обороти нещо изключва климатика. Особено извънградско при постоянна скорост се усеща как ту включва, ту изключва компресора.
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #14
                            Hristian_Aleksiev написа:
                            lithrone написа:
                            Riki888 написа:
                            Като работи климатика му трябват около 10 конски сили. Принципно разполагаш с 10 к.с. по малко при включен климатик. Има някаква автоматика която изключва климатика в момента в който рязко подаваш газ за да разполагаш с пълната мощност например при изпреварване. Обаче не разчитай много на това.
                            Това пък, за пръв път го чувам.Вярно ли е и ако да, как е изпълнено?
                            Това го има при по-новите модели на мерцедес, в нашите баракуди е изключено да има такава система. А защо пада мощността ми нормално да го има както каза някой от колегите по горе климатика си е консуматор и се нуждае от мощност. Тази мощност вместо да отиде в първичния вал на кутията се прехвърля на климата и така колата става по тромава.
                            Няма никакво значение дали караш нов модел мерцедес или не чак толкова нов модел баракуда. Като натиснеш педала до долу, има един датчик, който казва на компютъра колко точно си го натиснал. Когато компютърът получи информация, че си натиснал 95 % (примерно) или повече - той на свой ред казва на другия компютър, дето командва климатика "Чшшш, алоо, я се поспри малко, че ми трябва мощност, а ти много ми дърпаш!". Другият компютър казва ОК и изключва компресора, като прекъсва захранващата верига на бобината на релето, което включва съединителя на компресора. Така в момент на "газ до ламарината" водачът разполага с пълна мощност.Като цяло - дори и плафона да си светнеш - това пак спъва колата, но е толкова малко, че не се усеща. Всяко нещо, което консумира някаква енергия - затормозява двигателя: алтернатор, хидравлика, климатик...

                            Коментар


                              #15
                              явно си е така при нашите коли, примерно на брат ми на форд фокус като го пусна няма никаква разлика почти никаква, може да я усети човек ако я е карал много време без и със климатик, недоловимо се спъва

                              Коментар

                              Working...
                              X