Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1,6 16V 1996г.Придърпва при ускорение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да за искрата съм съгласен, ама защо ли съм пропуснал този пост с прекъснатите кабели (може би че съм бил нощна смяна ). А не трябва ли ако са напълно прекъснати кабелите да не работят изобщо или да прекъсва дори на празен ход не само при тръгване (то пак ще прескача искра ама все пак) .п.с.и за диагностиката на кабелите съм съгласен, но сега с тези електроники колата си изпява почти всичко
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #17
      Да изпява си всичко, ако не прескочи искрата навреме (поради ред причини) при някой автомобили се прекъсва умишлено нейното подаване, това е с цел да не пробие където не трябва. Точно от тези спирания на искрата, веднага ЕКУ-то си казва къде е спирало искрата :D А дори и да е прекъснал кабела, това не значи, че искрата няма да прескача чак до електродите на свещта, все пак има изолация..... която има по голямо съпротивление от това между двата електрода, но когато подадеш рязко газ се променя средата (променя се съпротивлението между електродите) и затова пробива там където е по малко съпротивлението.

      Коментар


        #18
        Всичко, което е написано звучи логично. Аз изказах своето предположение, не казвам че съм прав, но ще дам следното предложение. Ако наистина проблема е по запалителната система то това, което написах преди би трябвало да е невярно в случай , че наистина модула с клапата и тпс е изправен. Така и така трябва диагностика, но тя не винаги "улавя" проблема. Аз от свой опит мога предложа следното: Разкача се кабела на тпс и колата се пробва как работи. Ако няма промяна в работата, то това означава, че наистина греша и всички предположения за бобина, свещи или кабели са в правилната посока. Аз имах такъм проблем и дюзи чистих и пак нямаше резултат. Също мислих ,че ми са повредени кабелите- да светеха на тъмно, пробвах и със смяна на бобина и кабели от друга кола, работата не се промени.В крайна сметка се оказа развалена клапа (30 000км карам със "светещи" кабели и колата ми не гърми). Моят съвет е- разкачи кабела на тпс ,виж как работи колата и ако няма промяна иди на комп. диагностик. С или без този опит диагностиката е неизбежна.Ако проблема е в запалителната система, то това обикновенно означава, че на бензин и на газ работата на двигателя трябва да се различава. На газ сместта е по-трудно запалима отколкото на бензин. Успех !
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #19
          chaveto написа:
          Да изпява си всичко, ако не прескочи искрата навреме (поради ред причини) при някой автомобили се прекъсва умишлено нейното подаване, това е с цел да не пробие където не трябва. Точно от тези спирания на искрата, веднага ЕКУ-то си казва къде е спирало искрата :D А дори и да е прекъснал кабела, това не значи, че искрата няма да прескача чак до електродите на свещта, все пак има изолация..... която има по голямо съпротивление от това между двата електрода, но когато подадеш рязко газ се променя средата (променя се съпротивлението между електродите) и затова пробива там където е по малко съпротивлението.
          true... true...
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #20
            kare200 написа:
            Може би неясно съм се изразил,но кихане е много меко казано-вече съм без горен резонатор Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Както и да е ,отивам за бобина ,че ми писна вече.При първа възможност ще пиша какъв е резултата.
            Пиши колега , пишиКакво стана откри ли проблема ,че да не се лутам и аз?Ако мина тънко с оправяне на едно нещо , ще почерпя!
            Fiat Marea 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              Щом има и друг с подобен проблем, но вече с брава ще кажа и при мен как е да го имате предвид. При мен придърпва от време на време предимно при студена кола. Проблема е самоадаптацията. Като изчистя грешката и резетна адаптацията и колата заспива. След 1-2 месеца пак почва, но не е дразнещо. Само докато позагрее колата което в летните месеци не е никакъв проблем. По ме дразни зимата но пак не е болка за умиране.Затоа и по гое проедложих диагностика и разкачане на акумулатора.
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #22
                Този двигател-1.6 16 кл. с каква бобина е? Моя е с елетронна делко -бобина на Бош и при нея закрепването на кабела към бобината е по различно от другите.Това го разбрах оня ден когато си видях оригиналния кабел сменен с Ладов /и с него взе да ми придърпва/ след това с друг от някакво Пунто с 2 бобини. Сега съм голфов /малката лула е също като мойте/
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #23
                  a4kata71 написа:
                  kare200 написа:
                  Може би неясно съм се изразил,но кихане е много меко казано-вече съм без горен резонатор Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Както и да е ,отивам за бобина ,че ми писна вече.При първа възможност ще пиша какъв е резултата.
                  Пиши колега , пишиКакво стана откри ли проблема ,че да не се лутам и аз?Ако мина тънко с оправяне на едно нещо , ще почерпя!
                  Пиша колеги.Позабавих се малко но трябваше да съм сигурен.И така,колата започна да придърпва както когато свършва газта-когато понастъпя , а газ имам,превключвам на бензин -няма проблеми.Започна се едно ровене по АГУ-филтърчето -нямат като моето в магазина-взимам нов клапан-проблема си остава-всички тръби и маркучета свалени и прегледани-бяха чисти-нов изпарител-все тая, след няколко дена започна да прекъсва и гасне на празен ход ,едвам потеглях но като поеме на по високи обороти работеха всички цилиндри и вървеше-сега обаче и на бензин беше така(но не така зле като на газ)-смених кабели и свещи-на бензин се оправи,а на газ леко подобрение но проблемът остана-смених и комутатора(ключето,газ-бензин)да не би да не отваря клапаните както трябва,знам ли...пък и загряваше много(ключето)-все тая...Опитах със откачане на акумулатора и каране няколко дена само на бензин ,тогава открих че придърпва и на бензин когато я понатоваря,но придърпваше по леко и си поемаше-смених бобината-все тая,само че на втояият ден на километър преди да стигна до работа,първи и четвърти цилиндри отказаха,върнах старата бобина-работят-замерих бобините със мултицет ,нямаха прекъснато,само че показаха различно съпротивление-новата(шампион) осем а старата (произведено в Италия-само това пише на нея) четири килоома-замерих и кабелите двата(на първи и четвърти цилиндър)бяха прекъснати(а бяха на по малко от месец)-купих пак нови кабели-на бензин работеше добре а на газ пак придърпваше,но по слабо и дори и да не върнех педала на газта не гърмеше(навсякъде където съм писал,че придърпва на газ,означава че ако не отнемех веднага газта-гърми)-реших да пробвам и новата бобина (вече я бях отписал)със най новите ми кабели и...Невероятно но факт,вече няколко дена двигателят работи безупречно и на газ и на бензин(само до работа и обратно минавам осемдесет километра на ден.Последните кабели и бобината са от Ricambi originali-явно има значение .
                  FIAT500.1.1.1997

                  Коментар


                    #24
                    Нормално разлчните марки бобини да дават различни съпротивления. Аз имам резервна бобина Шампион и си карам с оригиналната Беру.Беру дава около 5 на всяка намотка, а Шампиона 10 на всяка намотка - и двете работят без забележка.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар

                    Working...
                    X