Да за искрата съм съгласен, ама защо ли съм пропуснал този пост с прекъснатите кабели (може би че съм бил нощна смяна ). А не трябва ли ако са напълно прекъснати кабелите да не работят изобщо или да прекъсва дори на празен ход не само при тръгване (то пак ще прескача искра ама все пак) .п.с.и за диагностиката на кабелите съм съгласен, но сега с тези електроники колата си изпява почти всичко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1,6 16V 1996г.Придърпва при ускорение
Collapse
X
-
Да изпява си всичко, ако не прескочи искрата навреме (поради ред причини) при някой автомобили се прекъсва умишлено нейното подаване, това е с цел да не пробие където не трябва. Точно от тези спирания на искрата, веднага ЕКУ-то си казва къде е спирало искрата :D А дори и да е прекъснал кабела, това не значи, че искрата няма да прескача чак до електродите на свещта, все пак има изолация..... която има по голямо съпротивление от това между двата електрода, но когато подадеш рязко газ се променя средата (променя се съпротивлението между електродите) и затова пробива там където е по малко съпротивлението.
Коментар
-
Всичко, което е написано звучи логично. Аз изказах своето предположение, не казвам че съм прав, но ще дам следното предложение. Ако наистина проблема е по запалителната система то това, което написах преди би трябвало да е невярно в случай , че наистина модула с клапата и тпс е изправен. Така и така трябва диагностика, но тя не винаги "улавя" проблема. Аз от свой опит мога предложа следното: Разкача се кабела на тпс и колата се пробва как работи. Ако няма промяна в работата, то това означава, че наистина греша и всички предположения за бобина, свещи или кабели са в правилната посока. Аз имах такъм проблем и дюзи чистих и пак нямаше резултат. Също мислих ,че ми са повредени кабелите- да светеха на тъмно, пробвах и със смяна на бобина и кабели от друга кола, работата не се промени.В крайна сметка се оказа развалена клапа (30 000км карам със "светещи" кабели и колата ми не гърми). Моят съвет е- разкачи кабела на тпс ,виж как работи колата и ако няма промяна иди на комп. диагностик. С или без този опит диагностиката е неизбежна.Ако проблема е в запалителната система, то това обикновенно означава, че на бензин и на газ работата на двигателя трябва да се различава. На газ сместта е по-трудно запалима отколкото на бензин. Успех !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
chaveto написа:Да изпява си всичко, ако не прескочи искрата навреме (поради ред причини) при някой автомобили се прекъсва умишлено нейното подаване, това е с цел да не пробие където не трябва. Точно от тези спирания на искрата, веднага ЕКУ-то си казва къде е спирало искрата :D А дори и да е прекъснал кабела, това не значи, че искрата няма да прескача чак до електродите на свещта, все пак има изолация..... която има по голямо съпротивление от това между двата електрода, но когато подадеш рязко газ се променя средата (променя се съпротивлението между електродите) и затова пробива там където е по малко съпротивлението.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
kare200 написа:Може би неясно съм се изразил,но кихане е много меко казано-вече съм без горен резонатор Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Както и да е ,отивам за бобина ,че ми писна вече.При първа възможност ще пиша какъв е резултата.Fiat Marea 1.9 JTD
Коментар
-
Щом има и друг с подобен проблем, но вече с брава ще кажа и при мен как е да го имате предвид. При мен придърпва от време на време предимно при студена кола. Проблема е самоадаптацията. Като изчистя грешката и резетна адаптацията и колата заспива. След 1-2 месеца пак почва, но не е дразнещо. Само докато позагрее колата което в летните месеци не е никакъв проблем. По ме дразни зимата но пак не е болка за умиране.Затоа и по гое проедложих диагностика и разкачане на акумулатора.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Този двигател-1.6 16 кл. с каква бобина е? Моя е с елетронна делко -бобина на Бош и при нея закрепването на кабела към бобината е по различно от другите.Това го разбрах оня ден когато си видях оригиналния кабел сменен с Ладов /и с него взе да ми придърпва/ след това с друг от някакво Пунто с 2 бобини. Сега съм голфов /малката лула е също като мойте/LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
a4kata71 написа:kare200 написа:Може би неясно съм се изразил,но кихане е много меко казано-вече съм без горен резонатор Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 .Както и да е ,отивам за бобина ,че ми писна вече.При първа възможност ще пиша какъв е резултата.FIAT500.1.1.1997
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар