на който не му работи задната чистачка,предлагам да си я почисти.мойта спря в един момент,обаче сега е като нова,и реших да споделя как става за тези коит не знаят ако има такива.не съм качвал снимки до сега,ще пробвам да видя какво ще стане
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
а иначе обяснението:1 -сваляне на машинката2 -на върха над пръскалката има зегер с шайба(сваля се)след това един гумен пръстен(сваля се)3 -измъкваме пръскалката(яйцевидната пластмаса отгоре тя е на плъзгач)4 -сваляме пластмасовото капаче с платката вътре(3 болчета 5.5)5 -на металния корпус отдолу има капак с четири болчета 5.5(сваля се)6 -като погледнем вътре има пластмасова зъбчатка(цяла-кръгла) и две метални.върху пластмасовата има една черна втулка(махаме я понеже като избиваме оста може да я загубим)7 -навиваме гайка 6мм/10Номер,подпираме корпуса и чукаме по гайката да тръгне осичката на долу да излиза(по гаиката за да не прецакаме резбата)8 -като стигне гайката до пластмасовата тръбичка на корпуса я развиваме.взимаме например болт 5мм Х 100мм(трябва да ни стигне)с него доизбиваме оста от корпуса(пластмасовата зъбчатка пада,втората метална не се опитваме да разкопчаваме от оста,тя си седи там)9 -ще видим че оста е ръждясала взимаме шкурка 120,ръждопреобразовател,и шкурка 240,може и по фина(мажим ръждата-там посивява,като изсъхне шкурим на 120.мажим пак-//-,така докато видим че имаме чист метал.после шкурим с фината шкурка и оставяме оста)10 -тръбичката в която стои оста е зацапана отвътре(почистваме я добре и я мажим с грес хубаво отвътре)11 -мажим осичката с грес ,и я разкарваме в проволката хубаво да се разнесе навсякаде12 -започваме събирането13-поставяме тънката шаиба която стои м/у оста и проволката14 -поставяме пластмасовата зъбчатка и вкарваме оста15 -не може да се обърка нищо.двете метални зъбчатки трябва да са на 1-ви зъб и от другия край на пластинката има водач който влиза в пластмасовата зъбчатка.(като вкараме оста до края мавим обилно с грес отвътре,поставяме пластмасовата втулка която трябва да е върху металния водач и затваряме по обратния ред..)съвет:когато монтираме обратно машинката и затворим всичко,най накрая преди да сложим рамото на чистачката,пускаме да завърти един път,тъй-като ако сме оставили зъбчатките в не стартово положение-и чистачката е там като се завърти може да се върне долу до номеранда надраска боята и да счупи рамото.понеже аз така направих и знам надявам се да съм бил полезен с това обяснение
1мб ок това щв оправяами като влезеш да даваш отговор как се прави така че като качиш снимка и да има отделно обяснение към нея и всичко това на един отговор а не по отделно да се правят
Браво за темата. Във форума има и други подобни, но кво от тва ... колкото повече, толкова повече!Имам един въпрос: преди да затвориш корпуса на машинката с нещо смазваш ли и с какво? Защото аз сложих някаква графитна смазка, но при първата жега се разтече и трябваше да я подменя.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?! http://www.keepfighting.ms
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
ако знаеш как бачка само ако знаех още като взех колата щях да я почистя пък аз 3 години се мъча така.тя горката отзад едва-едва и сега като спря се сетих да я погледна :D
Коментар