Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за Температурен Датчик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за Температурен Датчик

    Колеги Датчика който включва перката да охлажда антифриза въжможно ли е от него да прави парчета щото от около месец гледам стрелката на температурата минава доста след 90 градуса най много е стигала до третата чертичка след 90 виште на снимката и вентилатора се включва за няма и десет секунди и пак се изключва и тва го прави на интервали а не примерно да върти постоянно докато се върне на 90 нарочнос съм стоял до колата да слушам кога се изключва и включва и си мисля да не си е тръгнал датчика и да не подава реални данни към вентилатора и да ми прегрее мотора той консуматив ли е и на какви интервали се сменя или е възможно да е от нещо друго незнам .Антифриз има достатачно радиатора е нов на около 3 години и винаги е карано с антифрис и доливам с дестилирана вода не с чешмяна заради котления камак и през около 2 год го сменям с нов антифриз.Имам и газова уредба пък и маркучите по мотора са сменяни също преди няколко години.
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    Мирише ми на въздух в системата! Я огледай маркучите на изпарителя дали имат вода.
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      Forsaken написа:
      Мирише ми на въздух в системата! Я огледай маркучите на изпарителя дали имат вода.
      Е колега за тва не се бях сетил ще взема да я обезвъздуша системата и маркучите на испарителя ще погледна
      Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

      Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
      Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

      Коментар


        #4
        При моята вентилаторът също се включва малко над средната чертичка, т.е. 92гр. и също се изключва преди нея.Бих искал да се включва малко по-рано, но не е така.
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #5
          alvanovo написа:
          При моята вентилаторът също се включва малко над средната чертичка, т.е. 92гр. и също се изключва преди нея.Бих искал да се включва малко по-рано, но не е така.
          Проблема е намерен момчета оказа се че е в куплунга който се включва в термостата на радиатора днеска като си карах градско го докарах на една чертичка преди червеното бая се притесниь паркирах на един паркинг парното до дупка да духа дигнах капака перката хал хабер си няма да работи размърдах и кабелите на термостата на радиатора и веднага завъртя перката явно всичко си работи просто хлабава връзка и не е давало на контакт почистих го напръсках го с контактен спрей и да видим утре как ще се дърви дано тва да е бил проблема че днеска без малко да стане голямо мазало с тая температура.
          Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

          Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
          Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

          Коментар

          Working...
          X