Колеги Датчика който включва перката да охлажда антифриза въжможно ли е от него да прави парчета щото от около месец гледам стрелката на температурата минава доста след 90 градуса най много е стигала до третата чертичка след 90 виште на снимката и вентилатора се включва за няма и десет секунди и пак се изключва и тва го прави на интервали а не примерно да върти постоянно докато се върне на 90 нарочнос съм стоял до колата да слушам кога се изключва и включва и си мисля да не си е тръгнал датчика и да не подава реални данни към вентилатора и да ми прегрее мотора той консуматив ли е и на какви интервали се сменя или е възможно да е от нещо друго незнам .Антифриз има достатачно радиатора е нов на около 3 години и винаги е карано с антифрис и доливам с дестилирана вода не с чешмяна заради котления камак и през около 2 год го сменям с нов антифриз.Имам и газова уредба пък и маркучите по мотора са сменяни също преди няколко години.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Температурен Датчик
Collapse
X
-
Forsaken написа:Мирише ми на въздух в системата! Я огледай маркучите на изпарителя дали имат вода.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
alvanovo написа:При моята вентилаторът също се включва малко над средната чертичка, т.е. 92гр. и също се изключва преди нея.Бих искал да се включва малко по-рано, но не е така.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар