Днес извадих бензиновата помпа с надеждата да се натъкна на скъсан маркуч или задръстена цедка (понеже това е за предпочитане,пред неработеща помпа),но всичко си е здраво и учудващо чисто.Все едно е нова.Искам да попитам-оградения с червено накрайник от маркуча за излишното гориво,клапан ли е? Защото като духна от горния край пропуска въздух и се чува да свири,а в обратна посока не пуска въздух.И другото нещо-изкарах го от мястото също оградено с червено,там ли трябва да е? Защото между въпросния клапан и входа на кошницата има разстояние,а аз си мислех че излишното гориво се излива директно в кошницата.И последно-имало е някакво греене на клемата на + ,вижда се на другите снимки. Може ли при такъв вид на помпата и кошницата,тя да прави мизерията-като загрее да сваля налягането под 3 бара? Засега сигурното е че като загрее колата гасне и при опит за палене не излиза гориво към маркуча за излишния бензин,а ток стига до помпата и даже се чува че завърта при подаване на контакт.Интересното е че като се кара с по-висока скорост не го прави проблема,явно се охлажда(незнам),но на градско каране загасва горе долу в момента на включване на перката.Следващото палене е възможно като поистине след около 30 мин.Знам че за най-сигурно трябва да се измери налягането на бензина в рейката,но нямам такъв тройник.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за бензиновата помпа.
Collapse
Реклама
Collapse