Здравеите колега. Съжалявам, че отново ми се налага да отворя тема за моите проблеми, но днес ми се случи нещо странно.Тръгнах с колата, отидох до офиса - всичко беше Ок. После точно преди да тръгна за Слънчев бряг видях, че ароматизаторът тип кутиика някак си се е озовал точно под ръчната спирачка (като леко я е повдигнал на към 1/3). Пробвах ръчната спирачка и се оказа, че има 1/3 свободен ход нагоре (с две думи дърпа се съвсем свободно). Не знам дали тези събития имат връзка или не, но при тръгването за Слънчев бряг веднага забелязах, че съединителят ми отлепя много по нагоре/късно от преди това. Даже се притесних, понеже в тесните улички беше необходимо да ползвам полу-съединител и колата много се форсираше (заради комбинацията натиснат съединител + газ). После като разбрах, че отлепя по нагоре, се пооправи работата. Сега карах отново преди малко и ситуацията е същата, съединителят отлепя по нагоре от нормалното на моменти.Странно, е че се случва само на моменти.Update:Колеги днес има ново развитие по моят въпрос със съединителя. Докато карах по пътя за Слънчев бряг с приблизителна средна скорост 100 km/h, ми направи впечатление, че като натисна съединителя + спирачка, се усеща как педалът на спирачката тресе. Тоест колата намаля скоростта нормално, но самият педал на спирачката се усеща нещо като "тряс тряс тряс тряс тряс" докато съм го натиснал. Не знам дали има връзка между инцидента с ароматизатора под спирачката и съединителя. Друго, което ме съмнява, но не знам дали е възможно. Имам проблеми с едни злобни съседи и напоследък на колата ми и се случват странни инциденти (последно ми замина огледалото и ветробрана). Възможно ли е въобще - външно (колата е с аларма), без да се отваря колата, да се повреди по някакъв начин съединителя?Тук може да прозвучи малко фантасмагория, но онзи ден като паркираше съседа (той кара Марея) забелязах, че за да я паркира на заден, натиска газта като ненормален. Такова форсиране се чуваше, а колата едвам едвам се движи. Да не си е ремонтирал колата за моя сметка? Понеже аз отивам към ситуация като неговата.Впрочем неговата кола, някак си се оправи и днеска я караше.Четох тук теми за съединители, но аз от моят досега съм доволен, не ми е правил проблеми. Работил е винаги както трябва.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
странно отлепяне на съединител Фиат Браво
Collapse
X
-
wwalker написа:Няма невъзможни неща, но по-евтино ще му излези да си купи и монтира нов, отколкото да сваля твоя и после да монтира неговият на неговото мястоFiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
nedialk00
сякви пердета има, може да ти е разбазикал жилото на съединителя, мръсният педер... а какво се чудиш.. ясно е че той ти е счупил ветробрана и огледалото.. може да ти е опъвал и жилото на ръчната, и там да ти е направил мизерия
Коментар
-
Е, са. Недейте така. Човека може да е идиот, ама да вземе да се вре под колата чак, че и съеденител да сваля, при това с пусната аларма Най-добре я вдигни някаде тая кола, и погледни хубаво от долу. Такава мръснотия е от долу, че ако е пипано скоро, ще си личи. Най-добре майстор да погледне, или някой с набито око.Ако наистина е пипано, тогава вече съседа .п.п. Сложи си колата в подписа, че всеки път ще те питат "Колата ква е? С кой двигател?".
Коментар
-
Колеги днес има ново развитие по моят въпрос със съединителя. Докато карах по пътя за Слънчев бряг с приблизителна средна скорост 100 km/h, ми направи впечатление, че като натисна съединителя + спирачка, се усеща как педалът на спирачката тресе. Тоест колата намаля скоростта нормално, но самият педал на спирачката се усеща нещо като "тряс тряс тряс тряс тряс" докато съм го натиснал.Иначе в 3-4 часа по среднощ и ритуални жертвоприношения да правиш на нашата улица (хем в центъра на Бургас), никои няма да те види.nedialk00: Не разбирам толкова, че да знам и да проверя. Но това с жилото да ръчната е добра идея, може да пробвам да го стегна.Не че ще реши проблема със съединителя, но поне ръчната ще е Ок, надявам се.А за жилото на съединителя, не трябва ли да отвориш капака? Онзи ден един колега с Хонда ми обясняваше по темата.nikolce: последно колата беше на диагностика за чистене на Грешка преди седмица или две. В Ауто Плюс в Бургас. Бяха я качили и на стенд (или както е прието да се нарича). Не знам какво са гледали, но мисля че я изтестваха и нямаше проблеми. Иначе съседите ми са готови на всичко по незабележим път, понеже им написаха няколко акта от Общината, за неща дето бяха предупредени изрично, и отделно са имали вземане даване с Органите на реда. Тоест явна мизерия не могат да направя, понеже ги е страх, затова мислят някакви смайващи простотии.Благодаря за съвета. Сега ще вкарам колата в профила.Друго, което се сетих, че няколко пъти си изтрещях предницата в една уж малка, но реално гигантска дупка, на уж ремонтираната ул. "Ал. Стамболийски".Но в Неделя като карах колата до местните Молове доста пообикалях и тогава тези проблеми ги нямаше.Fiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
nedialk00
-
Hristian_Aleksiev написа:Това тресене на педала може да идва от крив дискnedialk00 написа:може и АБС-а да е а жилото на съединителя е от горната страна на скоростната кутияFiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
nedialk00 написа:може и АБС-а да е а жилото на съединителя е от горната страна на скоростната кутия
Коментар
-
На мен това със смяната на съединителя пред блока,при пусната аларма,заключена кола и без подемник ми бие малко на...параноя.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар