Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор на Пунто 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с акумулатор на Пунто 1.2

    Здравейте, момчета и момичета. Първо искам да уточня, че съм жена и не съм много наясно с нещата, затова много ще се радвам ако успеете да ми помогнете със съвет. Карам Путо 1.2, ’99. Купена е от автокъща преди няколко месеца. Миналият месец около 1 седмица не я карах, след което акумулаторът падна до такава степен, че дори не даваше на контакт. Намерих един познат, който ми я зареди с кабели от неговата кола. Тогава пунтото поработи, уж всичко беше ок, на другият ден при опит да го запаля имах обаче отново същия проблем. След което същия познат го взе да го зареди и всичко беше ок около месец. Карам си я редовно, но сега не беше карана от 2 дни, при опит за палене отново дори не може да даде на контакт, нито пък можах да я отключа с дистанционното на алармата. Просто нищо не светва на таблото. Ходих в един магазин в София на Опълченска за акумулатори и там човекът ми каза, че принципно като е купена от автокъща е нормален такъв проблем, защото слагали смотани акукуматори и ми предложи да си купя нов, като ми каза и че ще го замери за оттечки или нещо такова. Мисълта ми е дали наистина това е проблема и може ли всъщност да се крие другаде от някъде да черпи ток? И дали това замерване, ще установи това? Колата има фабрично радио, аларма и ползвам фм/мп3 трансмитер за музика. Ще съм ви благодарна ако ми дадете съвет, защото съм объркана и наистина не знам какво да правя! Благодаря ви много и съжалявам ако темата не е за тук

    #2
    кола

    Да не си даваш парите на вяртъра виж дали зарежда алтернатора дали няма някаква консумация- мили ампери трябва да е Като е зареден акумулатора пробвай го при някой с вилка и тогава ще си проличи дали е за смяна То иначе всеки може да даде 100-200лв за нов ама ако не е само от него .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      На Либрата алтернатора ту зареждаше, ну не... Хвърлих един акумулатор. Оказа се, че едната четка на динамото/алтернатора е счупена на две.Дали ти зарежда алтернатора - като дадеш на контакт трябва да ти светва акумулаторчето на таблото.Трябва да се провери и за утечка някъде.Последното нещо е акумулатор. Щото ако е нещо друго ще хвърлиш и новия акумулатор.
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #4
        Аз бих ти препоръчал ако имаш път към варна до Автогарата като идваш от центъра в локалното има един магазин за акумулатори на Монбат със синьо знаме мисля беше(адрес от BGMAPS - бул. Владислав Варненчик №154А ). Там човека мен лично ме спаси от купуване на нов акумулатор нищо че продава и това му е хляба. Аз съм с дизел пунто и имах подобен проблем при мен се оказа след като там ми замери за отечки на вилка абе игра си човека. Премери и като паля колко дърпа и човека си каза мога да ти продам нов акумулатор, но твоя е перфектен стартера ти е проблема. И лев не съм му дал макар че си ги заслужи човека смених четките на стартера вече 6-7 месеца никакъв проблем.Та и извода според мен ако не може да отидеш там поразпитаи и преди да си купиш както казаха колегите замерете му всичко.
        Fiat Punto JTD HLX 1999

        Коментар


          #5
          Много благодаря за всичко! Вчера се опитах да заредя акумулатора с кабели, но без успех. Около 30 минути един човек бръмча с колата си, за да ми даде ток, но молята количка успя просто да даде на контакт. Занесох акумулатора в един магазин където правят замервания и с вилка не показа никакъв ток. После човека го замери с някакъв друг уред и там показа 7 и 7 и ми каза, че ще опита да го зареди. Днес ще отида да го взема и ако случайно успея и да го сглобя на колата дано да запали, ще отида в сервиз да я видят и да проверят дали няма оттечки и т.н. Много ви благодаря още веднъж, дано всичко мине ок.

          Коментар


            #6
            Здравейте! Да не казвам голяма дума, но колата вече е ок. Оказа се оттечка от крушката в купето и вече няма оттечка! Надявам се да нямам повече проблеми. Много ви благодаря за съветите

            Коментар


              #7
              mariah_seveva написа:
              Много благодаря за всичко! Вчера се опитах да заредя акумулатора с кабели, но без успех. Около 30 минути един човек бръмча с колата си, за да ми даде ток, но молята количка успя просто да даде на контакт.
              Кабелите може спокойно да ги изхвърли в коша.Това не е заряд ,а директно палене с другия акумулатор затова кабелите трябва да имат определено сечение ,а не като косми и 14 мм. изолация.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Имах същия проблем миналата година . Цяло лято ОК , ама захладя времето малко и сутрин не искаше да пали , през деня ок но сутрин не . Съсипах 2 акумулатора докато разбера че акумулаторите са били безпроблемни .Трансмитера не ти е никакъв проблем , алармата предполагам не трябва да има отечки и от нея . Аз свалих алтернатора (на Бравото е на много ш*бано място , и един комшия му смени четките . Ремонта беше за 7 лева + почерпка за майстора . Помоли някой приятел със мултицет да измери на запалена кола колко волта имаш между двата полюса на акумулатора . Моето зареждане е 14.4 V и всеки който попитам казва че е идеално . Зареждане под 14 волта ще е проблем и няма да зарежда батерията , не във нея е проблема според мен ))
                Fiat Bravo 103 1996

                Коментар

                Working...
                X