Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за намиране на нов катализатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    MartoModev написа:
    valentino321 написа:
    Катализатора не е вечен...150 000 max.
    Моя като го свалих на 220000 не беше запушен.Ем карам дизел
    На Астрата ни на 140 000 км. - 150 000км. се запуши,а е бензин...
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    Коментар


      #17
      zim написа:
      Ако пукнатината не е много голяма, аз бих го направил с метал пластик (за висока температура). Без заварки, без майстори с докторати по авторемонт. Правил съм го преди и върши чудесна работа.
      Можеш ли да разкажеш по-подробно каква е технологията, какви материали, откъде се намират. Мисля че ще бъде много полезно.
      Bravo 1.6 / 16

      Коментар


        #18
        Riki888 написа:
        zim написа:
        Ако пукнатината не е много голяма, аз бих го направил с метал пластик (за висока температура). Без заварки, без майстори с докторати по авторемонт. Правил съм го преди и върши чудесна работа.
        Можеш ли да разкажеш по-подробно каква е технологията, какви материали, откъде се намират. Мисля че ще бъде много полезно.
        Loctite 3463 - това съм ползвал за задно гърне и щита върху изходящия колектор на Астрата ми. Представлява двукомпонентно лепило под формата на пластелин. Преценяваш какво парче да отрежеш, мачкаш го да стане еднородна смес и запушваш дупка или процеп. Втвърдява се до 10 мин и става като камък. Повърхността трябва да е идеално почистена и обезмаслена. Пак казвам, това може да се използва при не много големи участъци. Продават се най-различни лепила от този вид на различни производители, гледаш да издържа на по-висока температура и да ти понася на джоба. Успех.
        Brava 1.9 JTD 100, 2001

        Коментар


          #19
          абе хора защо се излагате аз не мога да разбера на коли на по 10 години да правите катализатори,аз карам пунто 1.6i като я взех махнах катализатора и за парите си сложих спортно гърне и мога да ви кажа че разхода падна с около литър на сто и колата грам не се тормози.Това с катализатора и сменянето на звука са пълни глупости и който твърди обратното или не се е съветвал с майстор или говоеи на изуспп още като я взех гаснеше давеше се заглъхваше,даже газ и сложих без да махам катализатора...........................мъка мъкаааа след това махнах всичко отдолу изчистих и служих права тръба на това место и отдолу сега е бетон !!!

          Коментар


            #20
            Хайде сега, не се излага човека, хората измислили нещо да не ни смърдят на кенефи отзаде колите ние го махаме да върви по-добре. Какво лошо има в това да мислим и за средата около нас, все пак за катализатора е доказано, че очиства доста боклуците от ауспуха ни.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #21
              siluro написа:
              Хайде сега, не се излага човека, хората измислили нещо да не ни смърдят на кенефи отзаде колите ние го махаме да върви по-добре. Какво лошо има в това да мислим и за средата около нас, все пак за катализатора е доказано, че очиства доста боклуците от ауспуха ни.
              Е да , ама има определен живот -после само пречи.А наистина ,който приказва,че това не трябва да се прави говори пълни глупости.Или се маха или...нов.Ама нов малко нещо не се връзва на старите ни дръгели.Трябва за да сложа нов не само да ме вози тая кола ами и секс да правя с нея. :D Аз като го махнах никаква промяна на звука нямаше,колата тръгна по-добре и разхода спадна с литър.
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #22
                Не си махайте катализаторите с лека ръка ,че скоро идва времето на невъзможността да минеш годишен преглед!!!!!!

                Коментар


                  #23
                  hamoto написа:
                  Не си махайте катализаторите с лека ръка ,че скоро идва времето на невъзможността да минеш годишен преглед!!!!!!
                  Е да,ама живеем в България.И не взимаме по 3000-4000 евро заплата,за да си сменяме на 15-годишните кошници гърнета за по 300 евро.И в тоя ред на мисли + още 10 лв и минаваш навсякъде и безпроблемно прегледа.Колко още ще караме тези коли-60 години??? Едва ли.А преглед се минава веднъж годишно.По 10 лева отгоре на година,сметката е ясна-300 евро ще станат след 60 години.Аз не смятам да я карам толкова дълго,че да слагам катализатор.А заводските как да ги държат хората,след като имат ресурс не повече от 200000 км(принципно го дават 120000 км живота на един катализатор).След това започва да не върви,да гори повече,да не говорим,че вече и не играе функцията на никакъв катализатор.
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #24
                    Ако се сложи права тръба на мястото на катализатора звука ще се промени към дрънчащ като на БМВ Е36 махал съм на приятел с браво и понеже нямаше пари за резонатор сложихме права тръба и ефекта е такъв,аз на моята имам резонатор на мястото на катализатора звука се промени малко,но не е грозен на слух.Както казах колегите инвестицията е неоправдана,хубаво е да го има заради околоната среда,но са много пари за нов.Вземай резонаторно гърне шибвай го на мястото му и катализатора го предай на вторични и ще изкараш някой лев горница.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар

                    Working...
                    X