Как става? Преди време въртях, нагласих късите, но на дългите стана нещо страшно? От кои винтове се върти?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на дългите фарове на стило?
Collapse
X
-
Колега, при регулиране на фаровете се регулират само късите, а дългите се получават спрямо късите. Винтовете на фаровете ти са за нагоре/надолу и наляво/надясно. Ако при регулирани къси дългите не са добре, то самите фарове не са добре. или има някакво разместване вътре или има нещо счупено. регулирането на фаровете става при нулев ъгъл на повдигане. еднакво напомпани гуми. По възможност се симулира товарене на багаж/бензин. Имам предвид ако в повечето време се возиш сам то колата не трябва да се товари. но ако сте повече маймуни то е хубаво реглажа да се направи на по натоварена кола. Мисля че ми схвана мисълта. Някъде из форума имаше една схема за регулиране взета от алфа форума. Лично съм я давал на двама приятели и са много доволни
-
Регулирането се извършва САМО на празна кола. Точно затова има повдигане/свсаляне на рефлектора на таблото, за да се регулира при различно натоварване. На някои коли е автоматично."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
А ако дългите светлини са Н1, дали ще има някаква разлика ако се сменят с Н7 (не знам дали изобщо е възможно де..)? Целта е да светят по-силно (само дългите)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар