Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гасне на празен ход.Типо 1.6 i.e

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гасне на празен ход.Типо 1.6 i.e

    До сега ми го беше правила само един път този номер,но после се оправи.Сега пак ми го направи същия номер.Къде да търся проблема ? Стъпков мотор ? Прави го и на газ и на бензин ...Забравих да спомена,че след като изгасне пали трудно.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    #2
    Прегледай да не смуче въздух от някъде, като за начало.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Synthy написа:
      Прегледай да не смуче въздух от някъде, като за начало.
      Огледах преди малко,видимо от никъде не смуче въздух ... Запали си от раз и си държеше обороти,изчаках да позагрее пак си държеше обороти. Изчетох бая теми със сходен като моя проблем,като цяло се споменава за синия температурен датчик,който така не го видях къде е,но се съмнявам да е от него,а другите работи,за които се съмняват в проблем са прослувотото стъпково моторче за празния ход и ТПС.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        #4
        Някакви други предположения ? Сега взе да ми се случва по-често,забелязвам,че като я карам колата на по-големи обороти (примерно на 3та до 4-5к оборота) и после като осовободя гасне.Но пак не винаги го прави.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #5
          Колега, аз има същия проблем, основно на бензин, но не винаги ми гасне! Обикновено оборотите падат много и дори започва да ми примигва лампата за зареждане на акумулатора! Мислех, че е от сервото, но май не е от него. Според мен стъпковото моторче получава команда да се задейства малко по-късно от необходимото и през това време колата вземе, че угасне. Демек "управителя" реагира бавно, защото вероятно чака информация от датчик, който не работи коректно! Ама кой от всички е...? Склонен съм да обвиня температурния датчик на въздуха!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар


            #6
            Не може да прегледаш дали смуче въздух просто ей така. Взе ми си спрей "за запалване" и напръскай около колектора където се захваша към мотора и навсякъде където се съмняваш че може да смуче. Ако промени оборотите значи има пропускане!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Ами все си мисля,че ако смучеше въздух от някъде щеше да го прави постоянно.А тя го прави когато си иска.Оборотите падат рязко и гасне,а после пали с клизма,все едно се е задавила. Forsaken,аз карам предимно на газ,но този номер го прави и на бензин ...
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #8
                Да така е, но обикновенно при този проблем колата си има празен ход, но като се натовари двигателя с нещо като например перката на радиатора оборотите падат и тя гасне.Гарнитурите с годините се удървят и след смяната има голям положителен ефект и върху разхода!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  xctr написа:
                  Да така е, но обикновенно при този проблем колата си има празен ход, но като се натовари двигателя с нещо като например перката на радиатора оборотите падат и тя гасне.Гарнитурите с годините се удървят и след смяната има голям положителен ефект и върху разхода!
                  При мен типото гаснеше по същия начин както го описва колегата форсакен първо се притресе един два пъти и изгуби мощност светнат двете лампи на маслото и акумолатора и предаде богу дух и по някой път пали веднага понякой път неще трябва да се почака а другия вариант е гаснеше по сфетофарите докато чакам на червено на празен ход и след дълго ходене по мъките и смяна на почти всички датчици се оказа че проблема е бил в Комутатора онова дето е над казанчето за спирачната течност и в него влиза един сноп кабели с една голяма букса на него пише Digi Pleks 2 смених го сега колата е пушка нема да гасне да се тресе работи като часовник мотора.
                  Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                  Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                  Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                  Коментар

                  Working...
                  X