Вчера на един паркинг носача ми се спря в отлепен бордюр, със скорост не повече от 5 км/ч. Отдолу никакви поражения, но вътре ме цапардоса еърбега и пиропатроните на предните колани заминаха. Благодарение на форума намерих колани и еърбег и ги очаквам вторник или сряда, но не знам дали да им закачам кабелите при монтажа. Колата ми е Фиат Мареа 1,6/16в 1999г. Опасявам се, че при монтажа и по-точно при слагането на кабелите еърбега и пиропатроните може да се взривят пак. Има ли нещо друго което трябва да направя преди да им закача кабелите?Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гръмнал Airbag, помощ !!!
Collapse
X
-
Лампата не ме притеснява, тя и преди да се отвори еърбега пак си светеше, но всичко сработи нормално, нищо че еърбега ме стресна повече от това " какво стана под колата ". Надявах се да стане само с изтриване на грешката, но явно и контролера ще се сменя. Има ли нещо с което трябва да се съобразя при взимането на друга централа ( освен, че не трябва да е сработил еърбега ) ? В една от темите видях, че става въпрос и за някакви номера написани на централата.Fiat Marea 1,6/16V 1999г.
Коментар
-
Току що опитах да замеря напрежението на кабела на Airbag-а. Без контакт няма напрежение, на контакт има 10v, а при запален двигател е 11,5v. Някой има ли представа какви трябва да са стойностите на напрежението при отделните позиции на контактния ключ на изправна система? Предполагам, че 11,5v ще са достатъчни да направи бум, а не ми се иска да давам пак пари за airbag и колани. В събота ще се опитам да я закарам за диагностика и ще ги накарам да се заемат по специално с Airbag-a.Fiat Marea 1,6/16V 1999г.
Коментар
-
chaveto написа:А защо пък трябва да се сменя и централата. Какво като има гръмнал егбег при нея. Не трябвали само да се изтрият грешките и всичко да си е ОК.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар