Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ - Няма го ТОК-а

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ - Няма го ТОК-а

    Днес сутринта жената се качва в Пунтото и нищо не става качвам се аз като спец въртя ключа и няма никой - нито лампичка нито индикация нищоспоред жената като го е оставяла в гаража не е забравила фарове или нещо друго.за съжаление намах време да премеря акумулатора, на пръв поглед всечки кабели са закачени и всичко е ОК.Питането ми е ако се окаже че не е от акумулатора - какво може да е??тоя чип в ключа (имобилайзер или квото е, какво прекъсва), може ли да е от него. да пробвам ли с другия или евентуално с Кафявия (наричаният от вас ЧЕРВЕН)дайте някакви идеи
    ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
    o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

    #2
    Какъвто и ключ да сложиш трябва да ти светнат лампичките! FIAT Code блокира запалването на автомобила.Провери си бушоните! Според мен е от този "главния" бушон.
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Mazgarev написа:
      Какъвто и ключ да сложиш трябва да ти светнат лампичките! FIAT Code блокира запалването на автомобила.Провери си бушоните! Според мен е от този "главния" бушон.
      относно "главния" бушон къде се намира това чудо
      ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
      o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

      Коментар


        #4
        KPAHK написа:
        Mazgarev написа:
        Какъвто и ключ да сложиш трябва да ти светнат лампичките! FIAT Code блокира запалването на автомобила.Провери си бушоните! Според мен е от този "главния" бушон.
        относно "главния" бушон къде се намира това чудо
        На Пунто незнам...На Брава-та има вътре зад един триъгълен капак до волана отляво и вътре в двигателния отсек.
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          Ако няма абсолютно никакви тоци проблемите са:- разреден акумулатор- лоши клеми на акумулатора- лоша връзка на плюсовия проводник на акумулатора (трябва да се проследи)- лоша маса
          Първа проверка
          Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.

          Коментар


            #6
            не пали

            НЕ ПИПАЙ КЛЮЧА не е от него все нещо трябва да свети . А и преди да палиш като дадеш на контакт трябва да свети таблото .Виж колегата по горе ВСИЧКО е изброил възможни повреди .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ами както и бях предположил акумулатора беше изцеден до край - 0,7 Vслед като го заредих, което пак стана много странно - за 40 мин вдигна от 0,7 V на 12,2 Vсе оказа че жената не е забравила фаровете, а осветлението на салона е може и някое от децата да си е играло :D но ще трябва до го внимавам акумулатора защото след тоя разряд и после бърз заряд (зарядният ток беще около 3А)май и той вече не е читав благодаря на всички за оказаното внимание
              ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
              o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

              Коментар


                #8
                Преди зимата гледай да го смениш!
                Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  И за по бързо се вдига напрежението, но то не е в линейна зависимост с капацитета. Степента на зареденост е функция на тока, времето и промяната на напрежението.
                  no pain no pain

                  Коментар


                    #10
                    KPAHK написа:
                    ами както и бях предположил акумулатора беше изцеден до край - 0,7 Vслед като го заредих, което пак стана много странно - за 40 мин вдигна от 0,7 V на 12,2 V...
                    Ако наистина напраженеието е било 0,7V, можеш с чиста съвест да изхвърлиш акумулатора. Впрочем, за състоянието му говори и фактът, че се
                    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      Pecho написа:
                      [quote:e44d65b78b="KPAHK"]ами както и бях предположил акумулатора беше изцеден до край - 0,7 Vслед като го заредих, което пак стана много странно - за 40 мин вдигна от 0,7 V на 12,2 V...
                      Ако наистина напраженеието е било 0,7V, можеш с чиста съвест да изхвърлиш акумулатора. Впрочем, за състоянието му говори и фактът, че се
                      ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
                      o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

                      Коментар

                      Working...
                      X