Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За температурният датчик на двигателя???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За температурният датчик на двигателя???

    Искам да ви попитам как да проверя дали температурният ми датчик(синият купонг) на типото ми работи???Бях чел из форума да разкача купунга и ако не запали колата, значи датчика е заминал.....Но нещо немога да намеря логиката в това действие и затова ви питам как да го проверя
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    #2
    А някакви характеристики на съпротивлението!?Сега го премерихме на студен изклщчен двигател-не дава нищо!!!
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    Коментар


      #3
      като ти е студена колата,като запалиш трябва да държи високи обороти (1200-1400) там някъде и като го изключиш трябва да паднат под 1000

      Коментар


        #4
        Mitko написа:
        Nikcho написа:
        А някакви характеристики на съпротивлението!?Сега го премерихме на студен изклщчен двигател-не дава нищо!!!
        На студен над 7 килоома, на топъл около 300 ома.
        Над 7....уау. На нас ни даде към едно и половина на студен. вързах едно кондензаторче 3 килоома, но разлика нямаше, ако намеря 7 и с него ще пробвам
        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

        Коментар


          #5
          Колега,кондензаторите не се ли мерят във фаради?Май съпротивленията са в омове?Според мен не побългарявай,а си го смени!Не струва милиони!
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            нееееее, далеч съм от мисълта да го "побългарявам" Просто исках да го изпитам дали си работи нормално. Исках да видя ако си му дам нормалното напрежение(коети мислех, че е около 3 килоома студен), дали пак ще ми паднат оборотите.Така се надявах да разбера дали проблема ми ( описан в тази тема) идва от този датчик или от моторчето за празният ход.
            Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
            Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
            Fiat Bravo 1.4 120k.с.

            Коментар


              #7
              Nikcho, преди малко писах и в една друга тема - според описание на темп. датчик:проблизително 2200 Ома при 20 градуса;проблизително 200 Ома при 90 градуса.В другата тема питаше и за моторчето:между 5 и 10 Ома съпротивление на намотките на моторче BOSCH /на куплунга/.

              Коментар

              Working...
              X