Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tапа на двигателя!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tапа на двигателя!

    Здравейте колеги!Има една желязна тапа която се намира на цилиндровия блок, зад изспускателните тръби! Мисля че нейната функция е ако замръзне водата да има от къде да избие!Някой сблъсквал ли сее с този проблем, как се слага, лепи ли се нещо, защото сълзи много и само се долива вода/антифриз!Kолата е пунто 94’!
    Drive or Die!

    #2
    Сменя се .
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      кола

      По обикновените магазини за авточасти е няма Имаше при едни имаха всички видове наредени на едно табло не по марки http://emk-33.com/shop/product_info....s_id=20077не е скъпа ама по трудно се сменя каза едни че трябвало да се свали една тръба за водата към помпата
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        не съм сигурен но мисля че и ладова става иначе 1 лев и покси пол и става бетон
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          Колега, тези тапи се продават на размери, а не от лада, пежо и т.н.Измери си диаметъра с шублер и си ти.

          Коментар


            #6
            Не се сменят трудно. Трябва ти само чук и отверка! Ето го нагледно:http://www.youtube.com/watch?v=tXBpLptUEsA
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              Ако мога да ползвам темата на колегата, да не пускам друга. Та преди време забелязах тази дупка при мен: Дупката е с резба, и се намира някаде между вакуум помпата и термостата. Някой знае ли за какво е, трябва ли да има нещо завито там? От дупката не тече нищо, и е суха. Някой колега с JTD105 ако може да погледне при него как е, да каже.Благодаря.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                #8
                nikolce със сигурност е ставало въпрос за тази дупка, но не можах да открия темата. Ако не ме лъже паметта - май се използваше в ТД-100 за нещо, ама може и да греша... старост-нерадост...

                Коментар


                  #9
                  И аз тръсих, че и аз имам някакви спомени за такава тема, обаче без успех. Да разбирам ли че при нашите двигатели е нормално този отвор да стои така? При теб как е?Притиснява ме факта, че резбата е сравнително чиста, все едно до скоро е имало нещо там.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #10
                    николче и на моя мотор я има но е със наилонова тапа като на спирачно цилиндърче като го вземеш ново един вид транспортно затапване
                    198mjet Bravo

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Не знам за какво е тази дупка ама се вижда вътре как нещо се движи .А някой да знае на Пнуто 1.2 75 к.с .колко милиметра са предните тапи че не може да се премери а в магазина не ги знаят .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Не знам за какво е тази дупка ама се вижда вътре как нещо се движи .А някой да знае на Пнуто 1.2 75 к.с .колко милиметра са предните тапи че не може да се премери а в магазина не ги знаят .
                        Aко става въпрос за същата тапа дето сменявах аз е ф30, едвам я намерих(то не беше магазин на опел, фиат, мерцедес, бмв, рено ....).Тапата е намазана с поксипол, обаче е на много лошо място(зад тръбата на водната помпа), и едвам я набих. В средата сложих монета от 50ст. и със секач с тъп връх влезна! Ще видим как е като се покара! Благодаря на отговорилите!
                        Drive or Die!

                        Коментар


                          #13
                          То на няколко места продават различни модели ама като не знаех Сега мога да си купа и да видим кой ще е сложи Казват че се вади и тръбата от помпата и можела и тя да е за смяна А ваденето като на клипа от по горе ли е .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            nikolce написа:
                            Ако мога да ползвам темата на колегата, да не пускам друга. Та преди време забелязах тази дупка при мен: Дупката е с резба, и се намира някаде между вакуум помпата и термостата. Някой знае ли за какво е, трябва ли да има нещо завито там? От дупката не тече нищо, и е суха. Някой колега с JTD105 ако може да погледне при него как е, да каже.Благодаря.
                            Това са как да се изразя по правилно-конструктивни отвори,нещо като окабеляването в колата.На Ситроенчето ЗХ,което карам сега по принцип е моноинджекция и помпата му е в резервоара,но има конструктивен отвор за мембранна бензинова помпа като на Ладите,за моделите с карбуратор.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар

                            Working...
                            X