Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefanaki написа:
    Djope написа:
    Stefanaki написа:
    Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.
    като откача инжекторите от кабелите какво ще се промени, през реиката продължада да си сиркулира бензин
    Ти шегуваш ли се??? Бензин попада в цилиндъра през инжектора. Като няма ток до него, той няма да отвори. Бензина в рейката сам по себе си не е проблем, проблем е смесването на горивата, за което може да е виновен канала на емулатора на инжекторите за втори цилиндър.А и сам попита за лесен начин на тест, явно преди това предложените са били трудни......и според мен вдигането на капака и откачането на една букса е сравнително лесно.
    забравил съм да спомена че газовата е обикновенна пробах с откачането на бензиновите инжектори от кабела сложиш нова свещ и отново я очерни,утре ще пробам без работеща бенз помпа

    Коментар


      #17
      ако си сигурен, че си откачил правилната букса(тази която е на рейката) няма какво да спираш бензиновата помпа

      Коментар


        #18
        nedialk00 написа:
        ако си сигурен, че си откачил правилната букса(тази която е на рейката) няма какво да спираш бензиновата помпа
        Тук грешиш!
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          възможно е, да е пробила дюзата и да "пикае" без захранване ли

          Коментар


            #20
            Извади маркуча на бензиновия регулатор и виж дали има бензин в него, ако има значи е пробила мембраната и от там по маркуча та в мотора влиза бензин.
            Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
            Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

            Коментар


              #21
              bobi_bravo написа:
              Извади маркуча на бензиновия регулатор и виж дали има бензин в него, ако има значи е пробила мембраната и от там по маркуча та в мотора влиза бензин.
              Ако е от него - ще "цапа" всички свещи, а не само на втори цилиндър.Според мен вариантите са два:1) изпускателен клапан2) блокирала/(полу)отворена дюзапри положение, че бобина, кабели и свещи са ОК.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #22
                Ако мотора все пак работи спокойно, едва ли е клапан. Аз подкрепям не добре затварящ разпръсквач.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Stefanaki написа:
                  Бензин попада в цилиндъра през инжектора. Като няма ток до него, той няма да отвори.
                  Аз подозирам че не се затваря добре инжектора и затова изпуска. Иначе компютърът си го управлява правилно обаче ако е замърсен, запечен или нещо подобно не успява да се затвори напълно.
                  Bravo 1.6 / 16

                  Коментар


                    #24
                    Danchojn написа:
                    Ако мотора все пак работи спокойно, едва ли е клапан. Аз подкрепям не добре затварящ разпръсквач.
                    мотора си работи перфектно и на бензин и на газ ,продалжава да се губи бензин и да черни свещите

                    Коментар


                      #25
                      За да си напълно сигурен, че не е клапан, вземи едно тънко лисче хартия и го поднеси към ауспуха. Не трябва да има момент, в който лисчето да се опитва да влезе в ауспуха. Препоръка: Купи си едно GDFC на Политрон. Сложи 0.2 - 0.4 грама на литър гориво и покарай на бензин известно време. Ако има задръстени от боклуци разпръсквачи, ще се оправят. Те са доста скъпи, затова дано ти помогне ако решиш така да постъпиш.И все пак, сигурен ли си че няма теч някъде?
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        Danchojn написа:
                        За да си напълно сигурен, че не е клапан, вземи едно тънко лисче хартия и го поднеси към ауспуха. Не трябва да има момент, в който лисчето да се опитва да влезе в ауспуха. Препоръка: Купи си едно GDFC на Политрон. Сложи 0.2 - 0.4 грама на литър гориво и покарай на бензин известно време. Ако има задръстени от боклуци разпръсквачи, ще се оправят. Те са доста скъпи, затова дано ти помогне ако решиш така да постъпиш.И все пак, сигурен ли си че няма теч някъде?
                        днес смених с нова свещ и карах само на бензин ,никакви проблеми не я очерни

                        Коментар


                          #27
                          Ако имаш възможност да караш едно 100-тина километра на бензин, по възможност извънградско (минимум палене-гасене на двигателя). От бензина може да се промие дюзата от замърсяването което и пречи да се затвори плътно. И по възможност на малко по-високи обороти, например 2500-3000 за да минава повече бензин през дюзата, за по-добро промиване. Другият вариант е да я извадиш и да я носиш за проверка и почистване, което е почти същото. Няма да е същото ако има механична повреда на самата дюза.
                          Bravo 1.6 / 16

                          Коментар


                            #28
                            абе научете си да си спирате понпите и не се занимавайте с простотии. Нито има проблеми пикаещи дюзи, нито има проблем ако се скъса маркуч на бензина, нито пък помпата се износва. Пробвах и двата варианта и никога повече няма да оставя помпата работеща
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #29
                              pakumba написа:
                              абе научете си да си спирате понпите и не се занимавайте с простотии. Нито има проблеми пикаещи дюзи, нито има проблем ако се скъса маркуч на бензина, нито пък помпата се износва. Пробвах и двата варианта и никога повече няма да оставя помпата работеща
                              +1

                              Коментар


                                #30
                                pakumba написа:
                                абе научете си да си спирате понпите и не се занимавайте с простотии. Нито има проблеми пикаещи дюзи, нито има проблем ако се скъса маркуч на бензина, нито пък помпата се износва. Пробвах и двата варианта и никога повече няма да оставя помпата работеща
                                +1
                                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                                Коментар

                                Working...
                                X