Stefanaki написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня
Collapse
X
-
nedialk00
ако си сигурен, че си откачил правилната букса(тази която е на рейката) няма какво да спираш бензиновата помпа
Коментар
-
nedialk00
-
bobi_bravo написа:Извади маркуча на бензиновия регулатор и виж дали има бензин в него, ако има значи е пробила мембраната и от там по маркуча та в мотора влиза бензин.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Бензин попада в цилиндъра през инжектора. Като няма ток до него, той няма да отвори.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
За да си напълно сигурен, че не е клапан, вземи едно тънко лисче хартия и го поднеси към ауспуха. Не трябва да има момент, в който лисчето да се опитва да влезе в ауспуха. Препоръка: Купи си едно GDFC на Политрон. Сложи 0.2 - 0.4 грама на литър гориво и покарай на бензин известно време. Ако има задръстени от боклуци разпръсквачи, ще се оправят. Те са доста скъпи, затова дано ти помогне ако решиш така да постъпиш.И все пак, сигурен ли си че няма теч някъде?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:За да си напълно сигурен, че не е клапан, вземи едно тънко лисче хартия и го поднеси към ауспуха. Не трябва да има момент, в който лисчето да се опитва да влезе в ауспуха. Препоръка: Купи си едно GDFC на Политрон. Сложи 0.2 - 0.4 грама на литър гориво и покарай на бензин известно време. Ако има задръстени от боклуци разпръсквачи, ще се оправят. Те са доста скъпи, затова дано ти помогне ако решиш така да постъпиш.И все пак, сигурен ли си че няма теч някъде?
Коментар
-
Ако имаш възможност да караш едно 100-тина километра на бензин, по възможност извънградско (минимум палене-гасене на двигателя). От бензина може да се промие дюзата от замърсяването което и пречи да се затвори плътно. И по възможност на малко по-високи обороти, например 2500-3000 за да минава повече бензин през дюзата, за по-добро промиване. Другият вариант е да я извадиш и да я носиш за проверка и почистване, което е почти същото. Няма да е същото ако има механична повреда на самата дюза.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
абе научете си да си спирате понпите и не се занимавайте с простотии. Нито има проблеми пикаещи дюзи, нито има проблем ако се скъса маркуч на бензина, нито пък помпата се износва. Пробвах и двата варианта и никога повече няма да оставя помпата работещаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
nedialk00
pakumba написа:абе научете си да си спирате понпите и не се занимавайте с простотии. Нито има проблеми пикаещи дюзи, нито има проблем ако се скъса маркуч на бензина, нито пък помпата се износва. Пробвах и двата варианта и никога повече няма да оставя помпата работеща
Коментар
-
pakumba написа:абе научете си да си спирате понпите и не се занимавайте с простотии. Нито има проблеми пикаещи дюзи, нито има проблем ако се скъса маркуч на бензина, нито пък помпата се износва. Пробвах и двата варианта и никога повече няма да оставя помпата работещаLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар