проблема е че само на 2 цилиндър свеща става черна не е мокра не ми харчи масло всички останали са в добро състояние,имам няколко комплекта свещи пробах с всичи и само на 2-ри цилиндър прави тези мизерии колата има и газова уредбавъздушния филтър е на 3000 км а кабелите на 8000-9000 км моля за помощ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня
Collapse
X
-
Re: проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня
Djope написа:проблема е че само на 2 цилиндър свеща става черна не е мокра не ми харчи масло всички останали са в добро състояние,имам няколко комплекта свещи пробах с всичи и само на 2-ри цилиндър прави тези мизерии колата има и газова уредбавъздушния филтър е на 3000 км а кабелите на 8000-9000 км моля за помощ
-
bobizdr написа:На газ или бензин цапа свещта ?
Коментар
-
Като караш на газ бензиновата помпа изключва ли се. Предполагам че не. Мисля си дали не ти изпуска бензин дюзата на 2 цилиндър.Ако бензиновата помпа поддържа налягане като караш на газ и имаш бензинова дюза която не затваря добре, получаваш обогатена смес газ и бензин в цилиндъра. От което - черна свещ. Може да потърсиш информация за диагностика на двигателя по цвета на свещите. Слагаш си някакво ключенце на захранването на бензиновата помпа и след като минеш на газ я изключваш. Няма да има налягане на рейката и на бензиновите дюзи и ако имаш изпускаща дюза тя вече не играе. Няма налягане, дюзата не изпуска.Слагаш си чиста свещ от някой друг цилиндър, караш известно време така и гледаш дали свеща е станала черна.Другият вариант, както казаха колегите преди мене - клапан.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:Като караш на газ бензиновата помпа изключва ли се. Предполагам че не. Мисля си дали не ти изпуска бензин дюзата на 2 цилиндър.Ако бензиновата помпа поддържа налягане като караш на газ и имаш бензинова дюза която не затваря добре, получаваш обогатена смес газ и бензин в цилиндъра. От което - черна свещ. Може да потърсиш информация за диагностика на двигателя по цвета на свещите. Слагаш си някакво ключенце на захранването на бензиновата помпа и след като минеш на газ я изключваш. Няма да има налягане на рейката и на бензиновите дюзи и ако имаш изпускаща дюза тя вече не играе. Няма налягане, дюзата не изпуска.Слагаш си чиста свещ от някой друг цилиндър, караш известно време така и гледаш дали свеща е станала черна.Другият вариант, както казаха колегите преди мене - клапан.
Коментар
-
wwalker написа:Djope написа:не трябвали тези две горива едновременно да оказват влияние на работата и на движението на колата гърмежи придърпване и тн
Коментар
-
най лесното което се сещам е да изключиш бензиновата помпа от кабелите в багажника и да пробваш да покараш само на газ и да видиш да ли е от това1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Djope написа:Stefanaki написа:Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар