Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня

    проблема е че само на 2 цилиндър свеща става черна не е мокра не ми харчи масло всички останали са в добро състояние,имам няколко комплекта свещи пробах с всичи и само на 2-ри цилиндър прави тези мизерии колата има и газова уредбавъздушния филтър е на 3000 км а кабелите на 8000-9000 км моля за помощ

    #2
    Re: проблем със свещ фиат браво 1.6 103 коня

    Djope написа:
    проблема е че само на 2 цилиндър свеща става черна не е мокра не ми харчи масло всички останали са в добро състояние,имам няколко комплекта свещи пробах с всичи и само на 2-ри цилиндър прави тези мизерии колата има и газова уредбавъздушния филтър е на 3000 км а кабелите на 8000-9000 км моля за помощ
    пробвах с други кабели,отново зачерни свеща на 2 ри цилиндърнякакви идей?????

    Коментар


      #3
      как я черни? какъв е нагара, за да се прецени масло ли е или проблем в тока...Сложи друг кабел на мястото на този на 2ри цил и пробвай така.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        На газ или бензин цапа свещта ?

        Коментар


          #5
          bobizdr написа:
          На газ или бензин цапа свещта ?
          черни я на газ тъи като карам повече на газ но паля на бензин нагара е сух не е омаслен черен,пробвах и с други свещи и с други кабели проблема е само на втори цилиндър става за няколко километра черен играиа си всеки ден и слагам нови свещи и след нчколко км пак същата процедура

          Коментар


            #6
            Щом не е от кабели и свещи (бобината я изключвам въобще) остава да имаш проблем с клапаните.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #7
              Stefanaki написа:
              Щом не е от кабели и свещи (бобината я изключвам въобще) остава да имаш проблем с клапаните.
              И аз си мисля че е от клапаните.

              Коментар


                #8
                Като караш на газ бензиновата помпа изключва ли се. Предполагам че не. Мисля си дали не ти изпуска бензин дюзата на 2 цилиндър.Ако бензиновата помпа поддържа налягане като караш на газ и имаш бензинова дюза която не затваря добре, получаваш обогатена смес газ и бензин в цилиндъра. От което - черна свещ. Може да потърсиш информация за диагностика на двигателя по цвета на свещите. Слагаш си някакво ключенце на захранването на бензиновата помпа и след като минеш на газ я изключваш. Няма да има налягане на рейката и на бензиновите дюзи и ако имаш изпускаща дюза тя вече не играе. Няма налягане, дюзата не изпуска.Слагаш си чиста свещ от някой друг цилиндър, караш известно време така и гледаш дали свеща е станала черна.Другият вариант, както казаха колегите преди мене - клапан.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар


                  #9
                  Riki888 написа:
                  Като караш на газ бензиновата помпа изключва ли се. Предполагам че не. Мисля си дали не ти изпуска бензин дюзата на 2 цилиндър.Ако бензиновата помпа поддържа налягане като караш на газ и имаш бензинова дюза която не затваря добре, получаваш обогатена смес газ и бензин в цилиндъра. От което - черна свещ. Може да потърсиш информация за диагностика на двигателя по цвета на свещите. Слагаш си някакво ключенце на захранването на бензиновата помпа и след като минеш на газ я изключваш. Няма да има налягане на рейката и на бензиновите дюзи и ако имаш изпускаща дюза тя вече не играе. Няма налягане, дюзата не изпуска.Слагаш си чиста свещ от някой друг цилиндър, караш известно време така и гледаш дали свеща е станала черна.Другият вариант, както казаха колегите преди мене - клапан.
                  това е доста интересно и възможно което казваш защото напоследак забелязвам че бензина намалява доста бързо а аз не карам на бензин много даже хич само паляно не трябвали тези две горива едновременно да оказват влияние на работата и на движението на колата гърмежи придърпване и тн

                  Коментар


                    #10
                    Djope написа:
                    не трябвали тези две горива едновременно да оказват влияние на работата и на движението на колата гърмежи придърпване и тн
                    Ако беше моно щеше действително да се дави. В твоя случай влиянието е минимално - 3 нормално работещи цилиндъра и един с богата смес.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      Djope написа:
                      не трябвали тези две горива едновременно да оказват влияние на работата и на движението на колата гърмежи придърпване и тн
                      Ако беше моно щеше действително да се дави. В твоя случай влиянието е минимално - 3 нормално работещи цилиндъра и един с богата смес.
                      това ли е единственото решени да се спре помпата?след това какво да правя като остънова че е от дюза

                      Коментар


                        #12
                        най лесното което се сещам е да изключиш бензиновата помпа от кабелите в багажника и да пробваш да покараш само на газ и да видиш да ли е от това
                        1.6 16v 96 г. 103 hp.
                        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                        Коментар


                          #13
                          Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #14
                            Stefanaki написа:
                            Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.
                            като откача инжекторите от кабелите какво ще се промени, през реиката продължада да си сиркулира бензин

                            Коментар


                              #15
                              Djope написа:
                              Stefanaki написа:
                              Най-лесно е като откачиш буксата на инжекторите, след като обърнеш на газ. Покараш малко и да видиш дали отново ти "цапа" свещта.
                              като откача инжекторите от кабелите какво ще се промени, през реиката продължада да си сиркулира бензин
                              Ти шегуваш ли се??? Бензин попада в цилиндъра през инжектора. Като няма ток до него, той няма да отвори. Бензина в рейката сам по себе си не е проблем, проблем е смесването на горивата, за което може да е виновен канала на емулатора на инжекторите за втори цилиндър.А и сам попита за лесен начин на тест, явно преди това предложените са били трудни......и според мен вдигането на капака и откачането на една букса е сравнително лесно.
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар

                              Working...
                              X