Това се появи от няколко дни насам ама не мога да хвана къде е проблема - колата е на газ и е карбораторна.Рядко но се случва както си стоя на светофар и си трака на празен ход изгасва,врътвам си я и си пали.НАскоро ходих на газаджия и пипна колата и работи безгрижно,има си стабилен празен ход и т.н. всички екстри.Не мога да разбера откъде идва проблема след като колата си е загряла,кабелите,капачката,палеца и свещите са нови.От Овча Купел до Младост само веднъж изгасна почти в Младост а цял ден съм я карал (над 150км общо) и нито един път не изгасна.На какво може да се дължи като няма никакви хлабави връзки,кабели и т.н. по запалването?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Работи работи и вземе че изгасне.....
Collapse
X
-
Моята проявява същия д/ефект откак е на газ (към 250 км)... не изгасва съвсем, но понякога оборотите падат заплашително (към 500) и трябва да дам малко газ, за да се стабилизира. Като мина заветните 500 км от монтажа на уредбата ще ходя пак при газаджиите и ще ги питам за това... ако все още няма отговор тук, ще пишаНе знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
-
Ама моята мина тези 500км и я закарах на газаджия и работеше идеално като я пипна и просто след време в даден момент решава и изгасва без да разтресе или да и паднат оборотите или нещо такова - просто си гасне отраз все едно съм я загасил с ключа и си пали съвсем прилично с лекота като я врътна.Ако губеше ток нямаше да пали лесно а ако беше нещо по газта все си мисля че щеше да палне по-трудно.Не че ми пречи ама все пак е неприятно макар че се случва на 2-3 дни един път.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
С ел. съм да като марка е Ловато.По принцип ако не и бяха достатъчно навивките щеше да ми изщрака релето в превключвателя защото когато спрат искрите затваря газта а то не щрака.И да искам не мога да намотая още кабел защото е намотан целия който стърчи от превключвателя (около 40-тина сантиметра).Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
На мен ми прилича на газов клапан. Най-добре си направи диагностиката сам. Като ти изгасне без да пипаш ключа от контакт, отвори капака и разедини единия проводник от газовия клапан. Ако чукне, значи клапана е затворил по някаква причина. Ако клапана е турски най-вероятно той е виновен. Аз имах подобен проблем с един такъв на старата кола. Газаджиите обичат да ги слагат, понеже са двойно по-евтини от италианските и си прибират разликата в цената . Ако твоя случай е такъв се замисли да отделиш 30-тина лв. за нов италиански или да си намериш втора ръка. Аз си взех втора ръка и се родих.Успех!!
Коментар
-
Клапана ми е от старата газова и е италиански.Ще погледна дали затваря макар че не го чувам да щракне.то е малко трудно защото на светофар се сещаш отзад какво ще стане .Сега направих една лека модернизация по въздуха и ще видим дали ще продължи да прави така.Възможно е да е имало някое боклуче или нещо такова и оттам да идва проблема от време на време.Макар че ботилката е нова,изпарителя и той а газовия клапан го почистих много старателно преди да го дам да ми го слагат (вътре има магнител филтър и още един не точно хартиен ама нещо такова).Днес ще я наблюдавам по-обстойно.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
На мене ми правеше подобен номер. Оказа се газовият клапан. Ловато, между другото. Затваряше си сам, въпреки че имаше напрежение на бобината. Явно като са по-старички започват да правят проблем. След изключване на ключа и ново включване отваря правилно и след малко самопроизволно се затваря. Моята хипотеза беше, че има навивки накъсо в бобината или лош контакт и затова силата с която дърпа котвата е по-малка от нормалното.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Има малко развитие по темата ама незнам дали има общо - за втори път забелязвам че при по-агресивно каране след това изгасва.В смисъл от Орлов мост се опънах по Цариградско и съм карал с около 120-130 след това през кръговото на 4-ти км минах набързо (нямаше коли) и на светофара на Окръжна болница като спрях и изгасна.Предишния път пък пак по Цариградско карах по-бързичко и изгасна щом отбих за към Младост (след Мак Доналдс) на светофара.Чудя се дали има нещо общо с това или не?В смисъл не намирам логична връзка между двете неща но може би има.Оточняавм че всмукателя за въздуха е завъртян за да не вее въздуха в него (за газта нали така се прави) и оттогава спря да гасне при каране по инерция.Другото което забелязах е че като загрее оборотите на празен ход малко и бягат в смисъл ги намалява и притръсва по малко и може би заради това и гасне.Моля ви помагайте за да знам към какво да насоча газаджията като отида след някой и друг ден да я погледне и да отнесе 10лв.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар