Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Пунто 60 1,2 МК1- високи обороти на студен двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Пунто 60 1,2 МК1- високи обороти на студен двигател

    Пунтото е моноинжекция Вебер. Преди три години му сложих газова уредба и нямаше проблеми до сега. А от зимата насам - на студен двигател - дали сутрин или по обяд - колата върви на високи обороти независимо дали е на бензин или на газ. При подоване рязко газ нормализира за момент, а посли притресе двигателя и пак оборотите скочат до небето. Като сгрее двигателя - всичко е ОК. С колегата, който ми постави газовата, сваляхми и почиствахме стъпковия мотор, но това не помогна. Карах я на диагностика - грешки няма в ECU-то.Сега се чудя - дали някой датчик се е прецакал, дали да сменям стъпковия мотор или е нещо механично? Ако някой може да даде съвет - ще бъда много благодарен?!

    #2
    Ако беше датчик, щеше да го отчете като грешка при диагностиката. Една от възможните причини за нестабилни или високи обороти на студен двигател е позапушен катализатор.

    Коментар


      #3
      А как да проверя дали е запушен катализатора?

      Коментар


        #4
        Най-лесно е да отидеш в някой специализиран сервиз за ауспуси и изпускателни системи. Там ще ти кажат кое как стои с катализатора.

        Коментар


          #5
          Вече колко народ прорева охооо по мое наблюдение,който е сложил газ на пунто се сгъва! Абе карайте си колите както са си фабрично.....хората са казали,че икономията е майка на мизерията! Днеска с 10лв зареждане при светната лампа ходих до помиорие там разходки и връщане и чак сега премигва а съм с 1,2 75 бензин не мога да ви се начудя с тия работи-а да и сложа газ и къде е икономията НИКЪДЕ...та за тва обороти ще се дигат не еми и двигатела ще сгъне.На скоро един комшия с пунто 1,1 55 S-ка му спече двигатела от ГАЗОВОТО.....

          Коментар

          Working...
          X