Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за резултати от диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за резултати от диагностика

    Здравейте колеги. Днес се вързах към хитачито на автомобила от подписа и ето какви грешки ми изписа:
    Прикачени файлове
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    #2
    Какво означават тези грешки? След изтриването им запалих колата на бензин, поработи 4-5 мин. и се появи само първата грешка. Лампата на инжекциона винаги ми е светела откакто имам колата. Разгледах показанията на ламбда сондата в реално време и ми се сториха нормални. Тестовете на инжекторите минават без да покаже нещо съмнително. Забравих да напиша, че нередностите заради които си купих кабел за диагностика са неравномерни обороти на празен ход и доста разнородни мнения на разни "майстори" .
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      knock sensor е детонационен датчик. Забоден е (по точно стегнат) на блока между 2-3 цилиндър под всмукателния колкетор с един болт. При проблем с него , дюзата на таблото светва! Погледни и виж дали въобще е там При мен корпуса му е спукан и в някой по-голяма локва като се намокри светва дюзата. Като исъхне, огасва но остава записана грешка. Още не съм го сменил а имам резервен здрав edit: снимка как изглежда датчика
      Прикачени файлове
      now. BMW E39 523i '98 170hp
      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

      Коментар


        #4
        А ако има проблем с него възможно ли е на това да се дължат кофти обороти на празен ход? Нещо за другата грешка?
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          След намокрянето на датчика и светването на дюзата, нямаше промяна в поведението на автомобила. Едва ли проблема с оборотите е от него. Не съм на Ти с техническия(английски)език и не мога да си преведа точно текста за втората грешка. Ще поразгледам тук там и ако открия нещо за втората грешка ще пишаедит:Така поразчетох се тук там, това е датчик за оборотите на двигателя. Намира се между 1-2 цилиндър но къде точно е забит идея нямам, сега ще отида да видя на моя кораб какъв е тоя датчик!
          now. BMW E39 523i '98 170hp
          ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
          ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

          Коментар


            #6
            Благодаря за инфото. Ако кажеш и къде е този датчик цена няма да имаш
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              Колата ти би трябвало в момента да е "спъната" и да харчи повечко от нормалното, така ли е ? Това е за първата грешка, а втората е за оборотите.
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                #8
                Мисля, че това е датчика.На канал вероятно ще има достъп до него.п.с. Надявам се да не бъркам , но според схемите би трябвало това да е датчика. Ето снимки на самия датчик и буксата му
                Прикачени файлове
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  Не усещам да е спъната, но инжекцията си свети откато я имам и може би трябва да върви повече, а за харченето, наистина ми се струва че , трябва да е малко по-скромна...П.П. Забравих да кажа , че съм с обикновенна метанова уредба и имам някакъв аванс процесор...каквато и щуротия да е това.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #10
                    Май не е това датчика Изчакай някой по вещ колега да каже. Сега се сетих, че когато обслужваха моята кола счупиха някакъв датчик на едното ангренажно колело. Да не се окаже той. Задръж за сега и не барай
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      ОК, чакам още мнения. Колата си мени оборотите само след като загрее над около 60 градуса
                      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                      Коментар


                        #12
                        Това на снимката е датчика за маслото, другия датчик е малко по-нагоре от този и се вижда трудно.
                        Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                        Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          Някой може ли да даде снимки или схеми къде се намират тези датчици и какви са им точните наименования за да проверя какви пари са?
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар

                          Working...
                          X