Така сменихме турбото уж с друго здраво без луфт, колата гореше много масло, сменихме го минали са няма и 5хиляди километра и освен че гори уникално много масло като стигне 1500 оборота и почва да се форсира двигателя и като отпуснеш газта и като натиснеш спирачката като си на скорост едвам едвам падат оборотите много бавно. Преди да се появи тоя проблем с форсирането на двигателя, колата гореше по 4 литра на 500км и главно като е извънградско в турбо режим, като се движеше в града маслото си стоеше в нормата , защото колата не в турбо зоната. Какви други варианти има според вас? Пукнат кулер, някакви маркучи към турбото да са скъсани или нещо такова от някаде да изтича това масло , пък сега и се форсира сама? Остава и да счупено турбо и нямам думи Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Yellow_Flash_Colorz_PDT_21





Коментар