Здравейте колеги!Проблема е в, това че колата работи на 3 цилиндъра, като махам кабелите от бубината на 1-ви цилиндър не хвърля ток, а на 4-ти хвърля. Нали ако е изгоряла бубината трябва и 1-ви и 4-ти да не работят!Колата е пунто 1.2 MPI!Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бобина ли е?
Collapse
X
-
Re: Бубина ли е?
mihail.nikolov21 написа:Здравейте колеги!Проблема е в, това че колата работи на 3 цилиндъра, като махам кабелите от бубината на 1-ви цилиндър не хвърля ток, а на 4-ти хвърля. Нали ако е изгоряла бубината трябва и 1-ви и 4-ти да не работят!Колата е пунто 1.2 MPI!Благодаря предварително!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
-
Колега това е най-лесното да пробваш или поне във Варна дават така.Отиваш на автоморга и си вземаш една бобина с молба да ти я бележат и ако не е от нея да я върнеш същия ден.Аз моята лично още пред автоморгата я свалих сложих втората употреба и колата си тръгна така, че разбрах за 10 мин. дали е от нея или не.Ако не е от бобината просто им я връщаш.Не знам при теб но при мен се сваляше много лесно-Брава 1.2 16V., но не вярвам и при теб да е зле.Аз залагам 99 % на бобина, но все пак Тествай нищо не ти струва.Само запомни кой кабел къде трябва да бъде.предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар