От тая сутрин ми прави тия проблеми неще и неще..... на ниски целия мотор са клати се едно съм вкарал вибратор от пътното в колата и като е студена и като е топла на равно пак...Газта до ламарината и неще и неще..Тепе все едно ще изгасне всеки момент! Свещите са и сменени преди 2 месеца горивния филтър преди 4 месеца кабелите на свещите са добре не ми гори масло водата също не мърда седи си на нивото което трябва да си е.Какво и стана не знам?!?!?! Днес звънях на некъв уш майстор в Бургас-50лв диагностика вика само да я чуел и да ми каже какво е ама да се гръмне!Както и да е колеги HELP! какво да правя къде да търся повредата.Забравих да кажа,че колата се кара само на бензин,до сега само от ЕКО-то зареждам и нямам проблем.Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Дайте съвет. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто 1,2 75 губи мощност отчайва ме!!
Collapse
X
-
Същият проблем имах с моето Пунто преди години с абсолютно същият мотор.На ниски обороти така прекъсваше и тресеше,че дори не можеше да се разбере кой точно цилиндър не работи.При обороти над 2000 работата се стабилизираше,но нямаше никаква мощност и разхода се вдигна.След едмомесечно лазене по нервите(дори и с майстори :D ) сам си смених ламбда сондата и всичко се оправи.Сондата беше с 4 кабелчета и взех втора употреба за 25 лв.След това го карах още една година преди да го продам.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Започни, първо както ти е писал Краси-развий и си провери свещите,може някоя да е заминала,нищо че е на 2 месеца.После ги сложи в лулите и виж дали дават искра,така ще си сигурен ,че и кабелите ти работят,а респективно и бобината.Ако несе окаже някое от тези неща,тогава вече прибягвай към диагностика. :DMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
kik73bg написа:Започни, първо както ти е писал Краси-развий и си провери свещите,може някоя да е заминала,нищо че е на 2 месеца.После ги сложи в лулите и виж дали дават искра,така ще си сигурен ,че и кабелите ти работят,а респективно и бобината.Ако несе окаже някое от тези неща,тогава вече прибягвай към диагностика. :D
Коментар
-
FEN TEMPRA BG написа:И по този начин най-вероятно колегата ще разбере, че работят само два цилиндъра.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Колеги благодаря на всички ви за съветите!!! Оказа се,че свеща на първия цилиндър вътре порцелана се е натрошил уж от AXM-a 50 лв дадах за тях на шампион били незнам си кво не знам си що.....НЕ КОПУВАЙТЕ ОТ ТАМ!!!!!!!!! за няма и 2 месеца как може такова нещо....его сега и семеринга на разпределителния вал бях купил пак от там преди 3 месеца смених я днес пробита разядена на дъвка беше...нямам думи направо.....Сега колата да чукна на дърво не дава да я пипнеш.Правих я в Средец при едно момче няма да ви опиша колко качествено пипа и започва с най-дребното към най-скъпото.Тука в Бургас майстори на безнинови двигатели НЯМА кой каквото ще да ми говори.Ходих при един в Меден Рудник крастосал ръцете зад кръста вика пали аз паля седи сеа глеееда глеееда-ти си за основен ремонт глава сегменти.....като взе да ми дрънка,че и 20 лв. иска за това че само я слушал! Ако някой му се налага и има проблем да бяга от Бургас,че тука само мошенници!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар