Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колата ми гасне в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колата ми гасне в движение

    Купих си кола фиат като всички вас но набързо защото нямах време за огледи и тем подобнидвигатела мърка,разхода нисък...общо взето съм доволен но.....1. от време на време губи мощност и не мога дори тирове да изпреваря (карам я в чужбина а тук не карат бавно по магистралите и преча когато ми направи такъв номер )2. както си карам по магистралата без да правя каквото и да е колата решава да загасне при 140км.ч. така и не разбрах каква е причината ...разкачих кемите на акомулатора за да премахне грешките ако е от тях. запали но сед 10 км. отново изгасна...сед 5-6 откачаня и закачаня на акомулатора,разбутване на бушони и релета се добрах до целта и я замразих докато не разбера каква е причината.ЩЕ СЕ РАДВАМ АКО НЯКОЙ ИМА ОТГОВОР НА ПРОБЛЕМА ЗАЩОТО ТУК НИКАК НЕ Е ЕВТИНО ДА ОТИДЕ В СЕРВИЗ КОЛАТА Е 1999Г. ТУРБОДИЗЕЛ

    #2
    кола

    ква е колата не може да гасне и особенно по време на движение някъде кабелите правят проблем в София ли си
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      В Бегия съм коата е фиат брава

      Коментар


        #4
        С тази информация която даваш ще има да чакаш за точен отговор. До тук се разбра че колата е дизелова Брава.Писал си турбо дизел-TD 75,TD 100...JTD също е турбо дизел,така че конкретизирай инфото за мотора!!!
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          съжалявам за некомпетентното ми задаване на данни относно колта нямам голям талон при мен но от гражданската и от под капака разбрах че е 1910кубика JTD

          Коментар


            #6
            кола

            като начало погледни някъде да не се губи маса по колата- двигателя иначе ако направиш диагностика повече работи може да разбереш може някои датчик да прави проблем
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Както описваш проблема нещата се въртят около датчика на коляновият вал.За смяна е.Все пак направи диагностика и прочетете грешките които е записала преди да сменяте.Грешката която записва е P1320 или Р0335,а може и двете.Не помня с точност.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                Както описваш проблема нещата се въртят около датчика на коляновият вал.За смяна е.Все пак направи диагностика и прочетете грешките които е записала преди да сменяте.Грешката която записва е P1320 или Р0335,а може и двете.Не помня с точност.
                При мен На Типото беше така както си караш и гасне а по някой път само претресе и угасне проблема беше в Диджи плекса една джаджа в която влиза един сноп кабели казаха ми че тва било компютара на запалването и тока при работа на мотора минавал първо от там смених го и оттогава колата е пушка няма вече да гасне
                Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                Коментар


                  #9
                  Най-добре отиди на диагностика ще ти кажат от какво има шанс да е една клапа която регулира налягането на дюзите има вариант и да е от дюза ако отидеш на диагностика ще ти кажат успех

                  Коментар

                  Working...
                  X