Колега, от 2-3 дни забелязах, че при рязък завой ми присветва за кратко индикатора за налягането на маслото на двигателя. Каква може да е причината и какво да правя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикатор за налягането на маслото
Collapse
X
-
Причината е само една и се казва маслена помпа.Но има и друг вариант-да имаш малко масло в колата и при рязък завой (заради центробежните сили маслото отива на една страна) помпата да остава "на сухо" и да не може да засмуче масло. Ако имаш достатъчно масло и въпреки това лампата присветва на завой-сменяй помпата.Не е скъпа, доколкото си спомням, но точна цена не мога да ти кажа.Успех! :P== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
-
Ами виж как е новото защото по принцип точно от тези две неща може да се получава.Ако нивото е добре се ориентираме към дефект в помпата който може да се дължи на задръстен маслен филтър,задръстена цедка на помпата отдолу в картера,износена помпа.Ако е от нивото просто доливаш и караш с 200Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
И още нещо
Ако някой не вярва че колата му гори масло нека ми се обади.Погледнете нормите в книгите.Обикновенно за бензинои мотори без турбина до 300 гр.на 1000 км. за дизелови с турбина до 800 гр. на 1000 км.Това са границите които не трябва да се прехвърлят.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Каквото и да е било Типо - нормално около 50 грама на 100км по сервизната книга от производителя.Което прави около 5 литра на 10 000км т.е. на смяна.Досега не съм срещал кола която оабче да е с читав мотор и да гори такива фрапиращи цифри - типо-то след ремонта (сегменти,гумички гарнитури) хем е със шибано масло и не го пипа вече 3000км и трябваше да е с 1.5 литра по-малко .Газовия анализатор хваща колко масло яде и ако яде повече то си личи по дима от ауспуха (един леко синкав).Отделно се натрупват сажди по ауспуховата система и всичко вътре е черно.Откакто си ремонтирах двигателя и минах на газ ауспуха е чист и беличък (от конденза се изпива) и не вади никакъв видим пушек.По-модерните газови анализатори вадят в проценти колко масло има в газовте като проценти от всичките газове.Тази цифра за моя двигател беше 83 преди ремонта (прегрята със спукан сегмент и изгорели гумички на клапаните) и 0.02 след ремонта....По повод проблема на колегата - виж си най-напред нивото на маслото при студена кола (като си палил заминава по магистралите и т.н. и не е точно отчитането) и ако е в ред ще мъдрим други възможни проблеми.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар