Не ми се включва никоя от степените на перката на охлаждането на 1,6 16V. В резултат ми се спука радиатора и слагах друг. Какво да търся и къде да замервам? Колата е с климатик ако има значение. Как да включа принудително перката директно на 12V - от коя букса и влиза захранването? Това, което е завито в радиатора управлява ли перката или само показва към таблото - какво да е положението на стрелката за температурата? Датчика на температурата на двигателя къде се намира?Ако има специална тема по въпроса може и линк да ми дадете, но тези, които открих с търсене са за другите двигатели ... не за 1,6 ... при мен същото ли е?Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не се включва перката на охлаждането на 1,6 16V
Collapse
X
-
Датчика пускащ перката е завит в самия радиатор, аз моя го сменях с такъв пускащ степените с по 5 градуса по-рано. При мене не пускаше перката от повреда в релето ( то се намира на дуфузьора на перката при резистора за 1-вата степен) .Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Мерих както е студена - съпротивлението на тази букса за перката, която е горе при гредата с трите крачета. На никоя от комбинациите крачета не реагира мултицета.Ето какво открих, различни омове при различни градуси на датчика, който е завит в радиатора. А в сайтовете за резервни части резистора го водят 0,3 ома ... отивам да меря.
Коментар
-
Открих проблема, нямаше верига през този РЕЗИСТОР. Като го разглобих от намотките му падаха парченца от лентата, е зеленото покритие се беше изпарило (той се плиска директно от насрещната вода ако караш в дъжд, защото е отвътре в перката от страната на радиаторите на открито). Напълно беше опечена и начупена намотката.Датчика с променливите омове, който е в радятора, не може да се измери без да е под напрежение, той също показва отворена верига, но явно когато е захранен с 12 Волта си работи. Без малко да си го купя и него без да имам нужда.Сега от много ровене, съм размърдал нещо тръбите на климатика и явно е изпуснал защото сега пък той не включва.
Коментар
-
това играе само за 1ва степен. Тук италианците са го направили умно- при първа степен минава през този резистор за да се понижат оборотите и да имаш така наречената 1ва степен, втора обаче не минава оттук, а е директно на перката, така се подсигурява винаги включване поне на 2ра степен като изгори резистора. Ако си нямал и 1ва и втора степен, вероятно датчика е нагорял, защото втората степен минава директно през него и тока е много голям и не е изчислено да се кара дълго така и нагаря и не включва.климатика си виж кабелите на компресора са една буксаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар