Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем между 1000 и 1500 оборота

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем между 1000 и 1500 оборота

    Проблема е следния: когато колата е между 1000 и 1500 оборота в колата започват да се усещат вибрации (все едно нещо е разбалансирано и се усеща някаква въртелива вибрация). Освен това когато съм независимо на каква скорост между тези граници на оборотите колата придърпва и е много гадно при спускане на скорост. Какъв може да е проблема?

    #2
    Прилича ми на проблем в центробежния регулатор на ГНП.Кажи как е паленето,вървенето и разхода на гориво

    Коментар


      #3
      Ами ти май си много наясно за проблема ми. През зимата нямах проблеми и докато завъртя ключа и пали, но днес след работа (не е била топла колата) доста ми се видя,че въртя докато запали. Разхода ми се видя по едно време повечко от нормалното,но няма как да гозасека точно. Обеснявах си го,че съм юркал колата. Какво е ГНП? Какво трябва да направя? На диагностика ли трябва да ходя?

      Коментар


        #4
        Mitko написа:
        doofiat написа:
        Ами ти май си много наясно за проблема ми. През зимата нямах проблеми и докато завъртя ключа и пали, но днес след работа (не е била топла колата) доста ми се видя,че въртя докато запали. Разхода ми се видя по едно време повечко от нормалното,но няма как да гозасека точно. Обеснявах си го,че съм юркал колата. Какво е ГНП? Какво трябва да направя? На диагностика ли трябва да ходя?
        ГНП - гориво нагнетателна помпа или на нашенски нафтова помпа
        С настройка на помпата дали ще се реши проблема?

        Коментар


          #5
          По скоро с преглед на самата помпа(на стенд,с него ще ти измерят авансатора,еднаквост на количеството впръсквано гориво и т.н.)Преди обаче да караш колата където и да било на сервиз-ти или някой който разбира нека провери за пропуски на гориво(маркучите за връщащата нафта,горивен филтър),всички въздушни маркучи и агрегатите които те управляват(за херметичност).След това може да преминеш към финна центровка на помпата(ако ти е сменян ангр.ремък и това не е направено),проверка на дюзите(за налягане при което отварят и "разпрашаване"на горивото).Чак след всичко това помпата се сваля и носи на ремонт.Имай в предвид че някои от хората ремонтиращи помпи повечето пъти използват незнанието на собствениците и ги баламосват страшно.Успех

          Коментар


            #6
            kaci написа:
            По скоро с преглед на самата помпа(на стенд,с него ще ти измерят авансатора,еднаквост на количеството впръсквано гориво и т.н.)Преди обаче да караш колата където и да било на сервиз-ти или някой който разбира нека провери за пропуски на гориво(маркучите за връщащата нафта,горивен филтър),всички въздушни маркучи и агрегатите които те управляват(за херметичност).След това може да преминеш към финна центровка на помпата(ако ти е сменян ангр.ремък и това не е направено),проверка на дюзите(за налягане при което отварят и "разпрашаване"на горивото).Чак след всичко това помпата се сваля и носи на ремонт.Имай в предвид че някои от хората ремонтиращи помпи повечето пъти използват незнанието на собствениците и ги баламосват страшно.Успех
            Сега като се замисля, преди месец и повече ми сменяха ролка, щото ми свиреше и ако не са направили центровка на помпата, може и от там да е проблема. Защото наистина преди това го нямах тоя проблем (преди смяната на ролката).

            Коментар


              #7
              При смяна на ремъка няма какво да пипат или въртят ъгъла на помпата... просто не им е работа.Така,че доста силно ме съмнява грижите ти да са от там.При неправилно зацепен ремък колата може би няма да има мощност, много ще пуши, харчи, няма да върви и ще има склонност към прегряване.Така,че едва ли също е от ремък.По-скоро се насочи там където са ти казали колегите.Също се убеди и провери щателно горивната система за да елиминираш проблема ГОРИВО.Замърсен горивен филтър, разхерметизирана горивна система.Също може да се прегледат и дюзите.Неустойчивата работа на ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНИ обороти много пъти се дължи на някоя от тях.След като си убеден, че всичко преди и след ПОМПАТА е ОК, тогава се занимавай с нея.Успех!!!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                Между другото аз зареждам винаги с OMV Спринт дизел и предпочитам да платя малко повече, но поне за нещо добро. Така,че мисля,че си щадя горивната система,но знам ли. Днес имах и едно друго странно явление. След като ускорих на трета и включих на четвърта пуснах газта, а колата продължи да си ускорява и като натиснах съединителя оборотите се заковаха на 1300 и докато не форсирах колата не паднаха.

                Коментар


                  #9
                  Колеги, виждам че повдигате проблем, който стои и при мен. В момента проучвам къде в Бургас да я заведа на диагностика. От както сам я взел (февруари 06г.) забелязвам безпричинно форсиране (то сигурно причина има ). По-точно : по някога при градско каране, при често сменяне на скорости, при натискане на съединителя, оборотите не падат а се самоустановяват на 13000-1500об/мин. За да се свалят до ниските 950-1000об/мин или и подавам леко газ, или натискам спирачката (второто може би е случайно ). Гледам и я наблюдавам и си мисля, че проблема е в регулатора, който поддържа "дърпането" на колата когато и отнемеш газта.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #10
                    Освен "Супер дизел" на Околовръстното, друг сервиз за диагностика на дизели знае ли някой?

                    Коментар


                      #11
                      Днес ходих до Супер дизел и се възхитих от отношението и работата им. Тия момчета си разбират доста от работат. Провериха ми дюзите и останалите неща от системата,но понеже помпата ми не е Бош, а Лукас се оказа замое голямо съжаление,че няма как да я погледнат понеже нямат софтуер. Имам само за Бош. Но въпреки това като се качих в колата(не знам какво й човъркаха 40 мин.), но колата някак си се освободи въпреки,че между 1000 и 1500 оборота леките вибрации си останаха,както и придърпването. Но върви доста по-добре. Искаха наистина да ми помогнат,но нямаше как да вържат помпата за диагностика. Който е с Бош да ходи при тях. Не е и скъпо - 10 лева ми взеха.Сега ме насочиха към Ауто Италия,но няма никакви телефони, не знам дали бачкат до към 7 вечерта или в събота. Някой има ли представа дали разбират от дизели там?

                      Коментар


                        #12
                        Не съм хич запознат с дизелите особено с по-новите ама един колега с Браво ми каза че неговото имало система за следене не оборотите и така не ти позволявало да гоизгасиш при падане на оборотите (рязко ритване на съединителя,спиране почти до 0 на скорост и т.н.).Възможно ли в това да ви базика по някакъв начин оборотите на празен ход или съм много в грешка.Иначе ако колите имат жило и т.н. съм склонен да се изкажа неподготвен че примерно жилото ви закача и т.н. както се случва при по-старите коли които са с жила за какво ли не ама незнам просто давам идеи.Успех!
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар

                        Working...
                        X