Здравейте колеги.Имам следният проблем или може би трябва да започна с това, как започна всичко: От около година, когато колата е студена (не е карана повече от 4-5 часа), при потегляне (само при първото потегляне от място) оборотите се сриват и колата почти гасне, ако пък не натиснеш в този момент съединителя, направо си гасне. Това се случваше при всяко първо потегляне ако колата не е била карана поне 4-5 часа. Веднага след това, ако спреш и потеглиш отново, проблема го няма. Дори да изгасиш колата и да я запалиш отново и отново да потеглиш, пак няма проблем. Правил съм експеримент, да я оставя да загрее добре преди да потегля от място (пак при условие, че преди това не е била карана 4-5 часа поне) и пак прави този досаден проблем.Другото, което може би е обвързано с този проблем, но не съм сигурен е, че напоследък (последните 2 седмици) при ускоряване от 1200-1300 оборота (на 3-та и на 4-та предавка САМО) около 1500-1600 оборота, колата прекъсва, което е свързано с едно придърпване и е изключително дразнещо!!! Ако карам с малко повече газ и в обороти над 2000, няма никакви проблеми, направо лети.Тук трябва да отбележа, че свещите ми са на не повече от 10000км (оригинални FIAT (CHAMPION) закупени от AXM) и са сменени заедно с кабелите (Жан Мор, отново закупени от AXM). Карам основно градско с бензин на OMV. На ден правя минимум 28 километра, тъй като от вкъщи до работата ми е 14км в едната посока.Моля за идеи! Благодаря на всички предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 '97 прекъсва (или нещо подобно)
Collapse
X
-
Вероятно си пробвал да разкачиш акумулатора за 12 часа, след което да дадеш контакт за 30 секунди да изгасиш, да запалиш и да я оставиш да поработи 10 минутки на празен ход? Това би трябвало да върне компа ти във фабрични настройки след което като покараш да се обучи отново... едва ли ще помогне, но поне е без пари може да опиташ, ако случайно нещо се е сбъркал... Все пак може би е възможно и да е температурен датчик.. въпреки че казваш, че като загрее пак прави същия номер при тръгване. Нямам други идеи за сега някой по разбиращ дано се изкаже
Коментар
-
Рестартирах комп-а и не помага. Бензиновата помпа не знам дали е добре, но ми се струва че си е ОК. Съдя за това, от факта, че след 2000 оборота колата се държи отлично. Това което ме притеснява е, че проблема се задълбочава. В смисъл такъв, че все по често го прави този проблем. Чудя се дали наистина да не пробвам със смяна на температурния датчик... Не знам вече. Толкова грижа и пари съм хвърлил по тая кола, че ми се къса сърцето като ми прави такива мизерии!Fiat Punto 1.1 '97
Коментар
-
Ако прекъсва и студена, и загряла едва ли е от температурния датчик. Ако имаш оборотомер, обърни внимание, когато прекъсва пада ли стрелката към 0. Свети ли червената дюза на таблото? Ако е така има записана грешка TDC sensor и проблема е от датчика на коляновия вал. На пунтото на жената така прекъсваше докато един ден напълно угасна, добре, че беше пред нас.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар