Всичките такива теми прегледах, но никой не е споменал до сега цена на този вал, колко му е излязла смяната. Имаше някъква цена спомената от 1000 лв която според мен е много висока. Някой който го е сменял да каже колко му е излязло. От втора употреба няма смисъл предполагам защото ще е на същото дередже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново разпределителен вал 1.4- 12V
Collapse
X
-
Ще ми се да му стисна ръката на онзи, който се е "набутал" с 1000лв. за вала. На мен целият ремонт ми излезе 1330лв. Включва:Разпределителен вал - 1бр., Хидравлични повдигачи - 12бр., кобилици - 12бр., гумички за Маслена магисртала - 8бр., Ремонт на глава (фрезоване по равнината, фрезоване гнезда на клапани и подмяна на гумички на клапаните), всички гарнитури..., смяна на масло "Motul" - препоръчвам и маслен филтър. Цената на вала беше 239лв. За съжаление обаче износването на вала е предизвикано от нещо! По мое скромно мнение трябва да се направи една сериозна ревизия на причините, а да не се подменя просто вал...Вал врора ръка не те съветвам да слагаш. Карайки така рискуваш да вкарваш метални частици (по-малки от филтруваните) с маслото и да износваш всичко по-бързо, да блокираш Хидравличен повдигач и кобилицата да счупи нещо от главата (имах такъв). Не те съветвам и да караш така, защото газоразпределението е нарушено и би трябвало разхода ти да е по-голям (при мен беше 16/100). Дано съм помогнал. Успех!Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
-
Карайки така рискуваш да вкарваш метални частици (по-малки от филтруваните) с маслото и да износваш всичко по-бързо, да блокираш Хидравличен повдигач и кобилицата да счупи нещо от главата (имах такъв). Не те съветвам и да караш така, защото газоразпределението е нарушено и би трябвало разхода ти да е по-голям.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
И аз сменях вал на Брава 1.4. Това е най-слабото им място. Проблемът най-често възниква от некачествено или не навреме сменено масло. Може и ггумичките под тръбичката за обмазване на вала да се запушат. Като се отвори капачката на маслото, при работещ двигател ако всичко е наред се вижда как от тръбичките пръска масло. Ако не заначи нещо е запушено. Иначе вал си купих за 235лв. от едно магазинче на бул. Левски. Не съм много сигурен дали си заслужава да се купуват части с неясен произход. При такъв проблем е хубаво да се отиде в Ауто Италия или някъде където дават поне минимални гаранции за качество, защото после наново с проблемите. При мен не се бяха износили всички кобилици и затова направих компромис като смених 6. По принцип се сменят всики кобилици и повдигачи (по 12). От тогава съм минал към 15 хил км., като сменям маслото на 7хил. и внимавам за обмазването.
Коментар
-
dark009 написа:Може и ггумичките под тръбичката за обмазване на вала да се запушат. Като се отвори капачката на маслото, при работещ двигател ако всичко е наред се вижда как от тръбичките пръска масло. Ако не заначи нещо е запушено.
Коментар
-
Лесен начин за контрол на Маслената магистрала (запушване) е чрез контрол на налягането след маслената помпа. Необходимо е да се изработи една втулка с външна резба М14х0.75 (трябва да се провери, защото не съм съвсем сигурен) и отвор с резба за свързване с манометър (използвах спирачен маркуч М10х1) Поставя се на мястото на датчика за нмасло, а в софтуерите е описано (Workshop 850RPM - 1bar 4000RPM - 4bar) При отклонение в стойностите - явно тгрябва да се предприемат коригиращи действия...Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар