Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя гарнитурата на изпускателен колектор ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменя гарнитурата на изпускателен колектор ?

    Колеги, трябва да се сменя гарнитура на изпускателния колектор. Интересува ме някой правил ли го е ? Да даде някакви насоки. Колата е Стило JTD115.Благодаря предварително :D.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    #2
    Развиваш винтовете, дръпваш колектора напред, вадиш гарнитурата и слагаш новата и т.н.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Само накисни хубаво всички гайки предварително с WD 40, на студен мотор. Напръскай ги няколко пъти през определено време да накиснат хубаво и тогава развивай да не скъсаш някоя, че после става филм ваденето на шпилката.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #4
        Нужно ли е да се свалят турбото и гърнетата ?
        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

        Коментар


          #5
          tomsan написа:
          Нужно ли е да се свалят турбото и гърнетата ?
          Турбото се сваля заедно с колектора, но трябва да се откачи от долната страна към генерацията. Там гайките създават по-голям проблем от колкото на самата глава.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            и като замажеш някоя гайка, както вероятно ще стане, си вземи медна, че иначе много ядове след време.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар

            Working...
            X