Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Фиат Браво 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Фиат Браво 1.4 12V

    Колата има проблем при подаване на газ 1 вата секунда дръпва и после заглъхва и неиска да върви нормално, а ако има баир няма мощност въобще и само бучи а не дърпа и по време на движение колата губи изцяло мощност, изключва я от скорост и работи на 500 оборота за 20-30 сек. и вдига оборотите но пак без мощност.Трябва да се подава много плавно газ за да тръгне, при подаване рязко на газ колата глъхне и губи мощност.Колата е с АГУ, проблема го прави и на газ и на бензин.Карана е на елком 3 пъти и трите пъти показва богата смес.Сменяно без резултат е : дроселова клапа, стъпково моторче, нов компютър е сложен, свещи, кабели, бобина .Мерена е компресията и няма проблеми ,със вала няма проблеми.Колата е на един приятел и се е хванал в чудо с нея,ако някой е имал подобен проблем моля да сподели.Не е сменяна ламбдасондата но колата и на газ има този проблем и предполага че не може да е от нея.На елкома не са казали че има проблем със ламбдасондата но немогат да открият проблема.Може ли да е от моноинжекцията този проблем и къде да го търсим.В изключително редки случай проблема изчезва но това е много много рядко.Благодаря предварително.
    ----------------------------------------------------------------------------
    Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
    ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
    ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

    #2
    Клега,за да нямаш проблеми когато караш на бензин,трябва да е изключен информационния кабел на ламбда сондата,когато е на газ за да не трупа грешки.Не ти е нужен симулатор за този двигател.Може да се направи също компютъра да се рестартира при всяко изключване на двигателя.А това,че не работи добре и на газ зависи от изпарителя и до настройките му(трябва да е електрически,а не вакуумен).Първо като за начало откачи клемите на акумулатора за по сигурно за 24 часа и направи тези неща.За този двигател е това.

    Коментар


      #3
      Проверете изпускателната система, ако има катализатор да не е запушен.
      Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
      Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

      Коментар


        #4
        Същия проблем имаше зет ми на Браво 1,6, оказа се запушено последното гърне-беше пъно с вода от кондеза на газта. След смяната стана като нова. До катализатора има един болт фи 12 или 14 развий го и пробвай дали има разлика, ако искаш може да махнеш катализатора и да пробваш така дали има разлика, достатъчни са 20-50 м. каране за да разбереш дали съм прав.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Трябва да има дебитомер, за него нищо не пишеш. Провери и него. Пробвай с изключена ламбда-сонда, ако няма разлика, включи я и изключи дебитомера. Прави пробите на бензин. Дори може да спреш газта напълно, за да не подава бензин и газ едновременно.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Dido_Lyubenov написа:
            Трябва да има дебитомер, за него нищо не пишеш. Провери и него. Пробвай с изключена ламбда-сонда, ако няма разлика, включи я и изключи дебитомера. Прави пробите на бензин. Дори може да спреш газта напълно, за да не подава бензин и газ едновременно.
            Този мотор няма дебитомер, въздуха се изчислява по косвен начин.Колегата да изключи акумулатора за една нощ и на сутринта преди да запали да изключи буксата на ламбда сондата и да кара така. Ако няма проблеми се прави с едно реле да се прекъсва сигналният кабел от сондата като се кара на газ - това ще е съпроводено и със светене на лампата за грешка на таблото когато е на газ.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Аз съм с реле на ламбдата. От както го сложих проблем не съм имал. Лампата на таблото не свети за грешки. Имам и един въпрос към колегите: Ако има проблем с ТПС-а няма ли пак да мени обороти и да обогатява сместа
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                Hristian_Aleksiev написа:
                Аз съм с реле на ламбдата. От както го сложих проблем не съм имал. Лампата на таблото не свети за грешки. Имам и един въпрос към колегите: Ако има проблем с ТПС-а няма ли пак да мени обороти и да обогатява сместа
                Аз имах проблем с тпс потенциометъра,колата ми менеше здраво оборотите и разхода ми се вдигна доста,след смяната на тпс със втора употреба естествено всичко се оправи.
                Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

                Коментар

                Working...
                X