Колата има проблем при подаване на газ 1 вата секунда дръпва и после заглъхва и неиска да върви нормално, а ако има баир няма мощност въобще и само бучи а не дърпа и по време на движение колата губи изцяло мощност, изключва я от скорост и работи на 500 оборота за 20-30 сек. и вдига оборотите но пак без мощност.Трябва да се подава много плавно газ за да тръгне, при подаване рязко на газ колата глъхне и губи мощност.Колата е с АГУ, проблема го прави и на газ и на бензин.Карана е на елком 3 пъти и трите пъти показва богата смес.Сменяно без резултат е : дроселова клапа, стъпково моторче, нов компютър е сложен, свещи, кабели, бобина .Мерена е компресията и няма проблеми ,със вала няма проблеми.Колата е на един приятел и се е хванал в чудо с нея,ако някой е имал подобен проблем моля да сподели.Не е сменяна ламбдасондата но колата и на газ има този проблем и предполага че не може да е от нея.На елкома не са казали че има проблем със ламбдасондата но немогат да открият проблема.Може ли да е от моноинжекцията този проблем и къде да го търсим.В изключително редки случай проблема изчезва но това е много много рядко.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем Фиат Браво 1.4 12V
Collapse
X
-
Клега,за да нямаш проблеми когато караш на бензин,трябва да е изключен информационния кабел на ламбда сондата,когато е на газ за да не трупа грешки.Не ти е нужен симулатор за този двигател.Може да се направи също компютъра да се рестартира при всяко изключване на двигателя.А това,че не работи добре и на газ зависи от изпарителя и до настройките му(трябва да е електрически,а не вакуумен).Първо като за начало откачи клемите на акумулатора за по сигурно за 24 часа и направи тези неща.За този двигател е това.
-
Същия проблем имаше зет ми на Браво 1,6, оказа се запушено последното гърне-беше пъно с вода от кондеза на газта. След смяната стана като нова. До катализатора има един болт фи 12 или 14 развий го и пробвай дали има разлика, ако искаш може да махнеш катализатора и да пробваш така дали има разлика, достатъчни са 20-50 м. каране за да разбереш дали съм прав.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Трябва да има дебитомер, за него нищо не пишеш. Провери и него. Пробвай с изключена ламбда-сонда, ако няма разлика, включи я и изключи дебитомера. Прави пробите на бензин. Дори може да спреш газта напълно, за да не подава бензин и газ едновременно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Трябва да има дебитомер, за него нищо не пишеш. Провери и него. Пробвай с изключена ламбда-сонда, ако няма разлика, включи я и изключи дебитомера. Прави пробите на бензин. Дори може да спреш газта напълно, за да не подава бензин и газ едновременно.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:Аз съм с реле на ламбдата. От както го сложих проблем не съм имал. Лампата на таблото не свети за грешки. Имам и един въпрос към колегите: Ако има проблем с ТПС-а няма ли пак да мени обороти и да обогатява сместаFiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар